جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نشست صمیمی مدیرعامل نفت و گاز گچساران با پیمانکاران

  به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، در این دیدار صمیمانه جمعی از مدیران و روسای شرکت مذکور و پیمانکاران ، پیرامون مسائل مرتبط با HSE در محل سالن کنفرانس شرکت نفت گچساران به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن خیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16882
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

کرونا :

نشست صمیمی مدیرعامل نفت و گاز گچساران با پیمانکاران

 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، در این دیدار صمیمانه جمعی از مدیران و روسای شرکت مذکور و پیمانکاران ، پیرامون مسائل مرتبط با HSE در محل سالن کنفرانس شرکت نفت گچساران به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن خیر مقدم به مهمانان ، بر ضرورت تعامل و همکاری هرچه بیشتر و بهتر بین شرکت نفت گچساران و شرکتهای پیمانکاری تاکید کرد .
امین محمدی اظهار داشت : شناسایی و بررسی مشکلات موجود جهت تعامل و همکاری بیشتر و بهتر بین مجموعه نفت و پیمانکاران مفید خواهد بود .
وی افزود : رفع مشکلات باعث پیشبرد بهتر اهداف و ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه فعالیتهای عملیاتی ، فنی ، نیروی انسانی و خدماتی خواهد بود و برای نیل به این اهداف ، شناخت و رعایت اصول HSE بسیار حائز اهمیت است .
محمدی گفت : شرکت نفت گچساران تحقق این هدف و تکمیل این اطلاعات در نظر دارد کلاسهای آموزشی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست را برای پیمانکاران برگزار کند.
در این نشست پیمانکاران و مدیران شرکت گچساران مسائل مرتبط با HSE و راهکارهای مناسب آنرا مورد بررسی قرار دادند .
در این دیدار مدیر عملیات ، مدیر خدمات ، رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) ، رییس امور حقوقی و کارشناسان HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز حضور داشتند.
شایان ذکر است که طبق اهداف تعیین شده ، برای بررسی مسائل مرتبط با پیمانکاران ، این نوع جلسات طی ۲ هفته آینده نیز برگزار خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi