جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب نیروی متخصص در بی پی

شرکت انگلیسی بی پی اعلام کرد که با وجود برنامه کاهش هزینه ها و تعدیل نیرو، در سال ٢٠١۵، ۶٠٠ فارغ التحصیل دیگر را به کار می گیرد.به گزارش شبکه خبری ریگ زون، باوجود مشکلات فراوان شرکت بی پی اعم از قیمت پایین نفت و همچنین افت شدید سود سهام این شرکت، بی پی حدود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۱
شرکت انگلیسی بی پی اعلام کرد که با وجود برنامه کاهش هزینه ها و تعدیل نیرو، در سال ٢٠١۵، ۶٠٠ فارغ التحصیل دیگر را به کار می گیرد.
به گزارش شبکه خبری ریگ زون، باوجود مشکلات فراوان شرکت بی پی اعم از قیمت پایین نفت و همچنین افت شدید سود سهام این شرکت، بی پی حدود ۶٠٠ نفر فارغ التحصیل استخدام می کند.

بی پی یکی از شرکتهای تولید کننده نفت در بریتانیا، به جهت استفاده از نیروی جدید کار و همچنین به کارگیری استعدادهای جدید جهت تکمیل کادر خود حدود ۶٠٠ نفر فارغ التحصیل استخدام می کند ، بی پی هر سال حدود ٩٠٠ نفر از فارغ التحصیلان را استخدام می کند. این تعداد با توجه به افت شدید قیمت نفت به ۶٠٠ نفر رسیده است.
سخنگوی شرکت بی پی گفت: در آینده احتیاج به استعداد های جدید داریم.

بی پی برای متقاضیان همکاری، فرمهایی را در سایت رسمی شرکت منتشر کرده است و با توجه به فرمها میزان تطبیق متقاضی با شغلهای مورد نظر را بررسی می کند.
بی پی همچنین کلاسهای ریاضی ، تکنولوژی ، مهندسی و فیزیک نیز برای متقاضیان برگزار می کند. این کلاسها باعث می شود تا متقاضیان بیشتر با عملکرد شرکت آشنا شوند.
به گزارش وب سایت بی پی، در حال حاضر هیچگونه ثبت نامی برای سال ٢٠١۵ انجام نمی شود. اما ثبت نام برای فارغ التحصیلان ٢٠١۶ در سپتامبر،امکانپذیر است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi