جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور ۹۴ برگزار شد

سید ظهیرالدین پورالحسینی جمعه شب در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دارنده رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۹۴ اظهار کرد: امروز در جشنی شرکت می‌کنیم که افتخاری بزرگ به نام آموزش و پرورش گچساران توسط دانش‌آموزان این شهرستان کسب است. وی افزود: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ به دست آمده که از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16607
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

کرونا :

مراسم تجلیل از دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور ۹۴ برگزار شد

سید ظهیرالدین پورالحسینی جمعه شب در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان دارنده رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۹۴ اظهار کرد: امروز در جشنی شرکت می‌کنیم که افتخاری بزرگ به نام آموزش و پرورش گچساران توسط دانش‌آموزان این شهرستان کسب است.

وی افزود: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۵ رتبه زیر ۱۰۰۰ به دست آمده که از این تعداد ۳۵ نفر از گچساران هستند.

پورالحسینی یادآور شد: برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران، نفر نخست منطقه ۳ کشور در کنکور سراسری از گچساران انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در این خصوص دو رتبه زیر ۱۰ توسط دانش‌آموزان دوقلوی گچسارانی به نام‌های محمدمهدی خادم‌بشیری و محمدامین خادم‌بشیری در رشته علوم تجربی کسب شده است.

پورالحسینی ادامه داد: در کل استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۳ نفر زیر رتبه صد در کنکور بودند که از این تعداد هشت نفر به گچساران اختصاص دارد و این افتخاری بزرگ برای این شهرستان به شمار می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه بیان کرد: در کسب این موفقیت همه تلاش‌ها، مشارکت‌ها و هماهنگی‌ها به ویژه تلاش خود دانش‌آموزان موثر بوده که جای قدردانی دارد.

IMG_0382IMG_0398

IMG_0411

IMG_0424 IMG_0419 IMG_0407

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi