شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

چهار پروژه عمرانی در بافت فرسوده دوگنبدان در حال اجراست

اردلان زینل زاده  افزود: تکمیل پیاده رو سازی و جدول گذاری چهار راه صاحب الزمان (عج)، خیابان امینی، محله رادک و احداث فضای سبز و پارک محله ای به مساحت دو هزار و ۲۰۰متر مربع در محل پل بردستانی از پروژه های در حال اجرای شهرداری دوگنبدان در بافت فرسوده است. وی بیان کرد: این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

کرونا :

چهار پروژه عمرانی در بافت فرسوده دوگنبدان در حال اجراست

اردلان زینل زاده  افزود: تکمیل پیاده رو سازی و جدول گذاری چهار راه صاحب الزمان (عج)، خیابان امینی، محله رادک و احداث فضای سبز و پارک محله ای به مساحت دو هزار و ۲۰۰متر مربع در محل پل بردستانی از پروژه های در حال اجرای شهرداری دوگنبدان در بافت فرسوده است.
وی بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بیش از هشت میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال در بافت فرسوده این شهرستان در حال اجراست.
شهردار دوگنبدان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را ۱۰ تا ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: بیش از ۱۶۷ هکتار از مساحت گچساران بافت فرسوده شهری بوده و یک هزار و ۳۰۰ خانوار با جمعیتی افزون بر هفت هزار و ۵۰۰ نفر در این بافت ساکن هستند.
زینل زاده بیان کرد: احداث پارک کودک در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های اجرایی در سطح شهر دوگنبدان است.
وی تکمیل فضای کنار گذر ضلع جنوبی زیرگذر شهر دوگنبدان را یکی از مهمترین طرح های در دست اجرا اعلام کرد و گفت: این پروژه به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi