پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور به چه کسی می رسد؟

علی زواشکیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مدیریت دارایی های فیزیکی شاخه جدیدی از علم مدیریت است که ادبیات آن از ۱۵ سال گذشته از دانشگاه تورنتو آمریکا کلیک خورد. وی گفت: خوشبختانه این علم جدید طی ۲ یا ۳ سال بعد از شکل گیری در آمریکا به ایران رسید و نخستین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

کرونا :

جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور به چه کسی می رسد؟

علی زواشکیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مدیریت دارایی های فیزیکی شاخه جدیدی از علم مدیریت است که ادبیات آن از ۱۵ سال گذشته از دانشگاه تورنتو آمریکا کلیک خورد.


وی گفت: خوشبختانه این علم جدید طی ۲ یا ۳ سال بعد از شکل گیری در آمریکا به ایران رسید و نخستین کنفرانس بین المللی ارتقای مدیریت با ارتقای دارایی های فیزیکی در ۱۰ سال پیش در تهران برگزار شد.


دبیر علمی کنفرانس نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور افزود: خوشبختانه وزارت نفت طی سال گذشته مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی را به عنوان یک نظام نامه در وزارتخانه مصوب کرد.


وی ادامه داد: هم اکنون این امر نیز در وزارت نیرو در حال بررسی است تا مبحث مدیریت دارایی های فیزیکی در این وزارتخانه نیز به تصویب برسد.
زواشکیانی یادآور شد: خوشبختانه این علم زودتر از سایر کشورهای منطقه به ایران رسید اما طی چند سال اخیر به سبب روند کند آن سایر کشورهای همسایه از ما پیشی گرفته اند.


وی ادامه داد: نخستین همایش جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور روز ۲۱ مهرماه امسال همزمان با برگزاری انجمن علمی محققان و تحقیقات با حضور چهره های جهانی در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.


دبیر علمی کنفرانس نخستین جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور خاطرنشان کرد: این جایزه از لحاظ علمی به صورت غیر مستقیم از دانشگاه تورنتو آمریکا حمایت می شود و امیدوارم موتور محرکی برای کشور باشد.


وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با برگزاری چنین همایش هایی مدیریت صحیح دارایی های کشور ارتقا یافته و حالتی رقابتی بگیرد تا بتوانیم در دوران پسا تحریم با سایر کشورهای منطقه در عرصه بین المللی رقابت کنیم.


بر اساس این گزارش در ادامه این نشست دبیر جایزه نخستین همایش ملی دارایی های فیزیکی کشور نیز گفت: مراسم اهدای جایزه و تندیس ۲۱ مهرماه امسال در پایان همایش برگزار خواهد شد.


امیر ملک نیازی افزود: معیار انتخاب سازمان ها بر اساس اصولی همچون پرکاربردی ترین، بسط یافته ترین و پذیرفته ترین حالتی است که در دارایی های فیزیکی به کار می رود و آن هم مدلی به عنوان هرم جان کمبل است.


دبیر جایزه نخستین همایش ملی دارایی های فیزیکی کشور ادامه داد: فرآیند شرکت در جایزه به ۲ صورت خود ارزیابی و ارزیابی شخص ثالث خواهد بود.


وی یادآور شد: جایزه این همایش شامل ۵ بخش، ‘نفت، گاز و پتروشیمی’، ‘نیرو’ و ‘صنایع در سه زیر شاخه کوچک، متوسط و بزرگ است.


ملک نیازی اظهار داشت: یکی از ماموریت های اصلی نخستین همایش جایزه ملی دارایی های فیزیکی کشور الگوسازی برای سازمان ها است.
وی گفت: در بخش تندیس نیز به سازمان برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی، مدیر برتر برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی و حامی برتر برتر در مدیریت دارایی های فیزیکی این لوح ها اهدا خواهد شد.


وی افزود: مهلت ثبت نام در جایزه تا ۳۱ مردادماه، ارسال پرسشنامه خود اظهاری تا ۵ شهریورماه، پایان ارزیابی شخص ثالث تا ۲۵ شهریورماه است.


ملک نیازی یادآور شد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی پم آوارد به نشانی
www.pamaward.ir مراجعه کنند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi