جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش سود شرکت کونوکو فیلیپس

کونوکو فیلیپس اعلام کرد که آمار مالی شرکت در سه ماه دوم امسال کمتر از رقمی بود که تحلیلگران برای این شرکت پیش بینی کرده بودند. به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، مقامهای کونوکوفیلیپس اعلام کردند که این شرکت در نظر دارد هزینه های خود را به دلیل ادامه روند کاهشی قیمت نفت در بازارهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16442
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کونوکو فیلیپس اعلام کرد که آمار مالی شرکت در سه ماه دوم امسال کمتر از رقمی بود که تحلیلگران برای این شرکت پیش بینی کرده بودند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، مقامهای کونوکوفیلیپس اعلام کردند که این شرکت در نظر دارد هزینه های خود را به دلیل ادامه روند کاهشی قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش دهد.

این شرکت که در ایالت هوستون آمریکا قرار دارد قرار است هزینه سرمایه گذاری خود را به میزان ۵٠٠ میلیون دلار کاهش دهد و به ١١ میلیارد دلار برساند.


رایان لانس، مدیر عامل شرکت کونوکو فیلیپس گفت: این شرکت خود را برای نوسان قیمتهای جهانی نفت خام آماده می کند.

قیمت نفت در بازارهای جهانی از ٢٣ ژوئن تاکنون با ٢٠ درصد افت روبرو بوده است در این مدت تقاضای چین برای نفت کاهش داشته و تولید جهانی افزایش یافته.


ایران نیز قرار است پس از پایان تحریمهای غربی علیه این کشور دوباره به بازارهای جهانی بازگردد که این موضوع سبب فشار بیشتر بر مازاد عرضه نفت در بازارهای جهانی می شود.


در سه ماه دوم امسال کونوکو ١٧٩ میلیون دلار یا به عبارتی ١۵ سنت از ارزش هر سهم خود را در بازار سهام از دست داد. این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این شرکت ٢ میلیارد و ١٠٠ میلیون دلار سود به جیب زد و هر سهمش در بازار سهام یک دلار و ۶٧ سنت معامله می شد.

تولید نفت و گاز کونوکو فیلیپس از پروژه های پایدار به جز لیبی یک میلیون و ۵٩۵ هزار بشکه معادل نفت بوده که نسبت به پارسالبه طور میانگین روزانه ٣٩ هزار بشکه رشد نشان می دهد.

سرمایه گذاران خارجی نیازی به دعوت ندارند
دنبال کنید


کونوکو همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا پایان امسال تولید خود را ٢ تا ٣ درصد افزایش دهد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi