سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی درباره برنامه ریزی مقدماتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

نشست  هم اندیشی در مورد برنامه ریزی مقدماتی انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء ستاد انتخابات فرمانداری برگزار شد. دراین نشست اعضاء به تشریح وضعیت حوزه های انتخاباتی از نظر وسعت، پراکندگی، تراکم جمعیت و شعب پرداختند. فرماندار گچساران هدف از برگزاری این نشست را برنامه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16357
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۰

کرونا :

نشست  هم اندیشی درباره برنامه ریزی مقدماتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

نشست  هم اندیشی در مورد برنامه ریزی مقدماتی انتخابات سراسری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و اعضاء ستاد انتخابات فرمانداری برگزار شد.
دراین نشست اعضاء به تشریح وضعیت حوزه های انتخاباتی از نظر وسعت، پراکندگی، تراکم جمعیت و شعب پرداختند.
فرماندار گچساران هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری عنوان کرد و اظهار داشت : در پایان سال جاری( ۷ اسفند ماه) برگزاری دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که از همگان انتظار می رود در جهت برگزاری انتخابات پر شور و سالم تعامل و همکاری نمایند.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اهمیت انتخابات مذکور ازاعضای حاضر در جلسه خواست: برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات بایستی به گونه ای باشد که شان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شود .
وی تصریح کرد: تلاش این ستاد بر این است تا با توجه به ظرفیت ها و همکاری دستگاه های اجرایی و کمیته های ستاد ، انتخاباتی همراه با آرامش ، قانونی و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان  تاکید داشت : همه مسوولان و متولیان وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و تأمین امنیت آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.
رحیمی ، انجام وظایف و تکالیف اداری در حوزه انتخابات را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد : همه مسوولان باید بدور از حواشی به ماموریت ها و وظایفی که مطابق قانون برای آنها تعیین شده است پرداخته و به آن عمل کنند
خاطر نشان می شود در این جلسه کمیته های مربوط به ستاد انتخابات شهرستان گچساران از جمله کمیته های اجرایی،فناوری اطلاعات ، حراست و حفاظت ،اخبار و اطلاعات ،اطلاع رسانی و تبلیغات ،پشتیبانی و تدارکات و …. تشکیل شد

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi