جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میزان اعتبارات در سال ۹۴ در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است

کوروش حسنی در گفت‌وگو با پرویز مددی  در گچساران با اشاره به میزان اعتبارات اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال ۹۴، اظهار داشت: میزان اعتبارات این اداره در سال ۹۴ در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است. وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز، تعمیر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16084
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

کرونا :

میزان اعتبارات در سال ۹۴ در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است

کوروش حسنی در گفت‌وگو با پرویز مددی  در گچساران با اشاره به میزان اعتبارات اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال ۹۴، اظهار داشت: میزان اعتبارات این اداره در سال ۹۴ در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز، تعمیر و راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران افزود: امسال در کمیته برنامه‌ریزی گچساران یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار برای کتابخانه‌های عمومی در شهرستان اختصاص یافت.

حسنی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای ساخت ۲ باب کتابخانه عمومی در کوی کارکنان دولت و کوی بهارستان در شهرستان گچساران اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ساخت ۲ باب کتابخانه عمومی در روستاها و محلات شهرستان گچساران در دست ساخت بوده و به زودی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: در حال حاضر ۱۱ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی به صورت نهادی و مشارکتی در این شهرستان فعالیت دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi