شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستانی در سالن همایش فرمانداری برگزار شد. طی این مراسم از زحمات آقایان اسماعیل حسینی و فریدون عبد الخانی که سرپرستی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15973
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

کرونا :

آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گچساران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستانی در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

طی این مراسم از زحمات آقایان اسماعیل حسینی و فریدون عبد الخانی که سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان را بر عهده داشتند تقدیر شد و اصغر نوروز نژاد به‌عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

اصغر نوروز نژاد رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گچساران در این مراسم با اشاره به مسئولیت‌های پیشین خود، اظهار کرد: بیست سال سابقه دبیری ورزش آموزشگاه‌های گچساران، پانزده سال سابقه ریاست هندبال شهرستان و مربی‌گری لیگ برتر هندبال شهرستان را در کارنامه کاری خود دارد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی بابیان اینکه تعامل لازمه توسعه هر حوزه و مدیریتی است، تصریح کرد: توسعه امر ورزش در شهرستان جز با تعامل و همکاری مسئولان و ورزشکاران امکان‌پذیر نیست.

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان گچساران بابیان اینکه ما آماده شنیدن هرگونه نقد و انتقاد و در مقابل پیشنهادات را جهت توسعه و ارتقای سطح ورزش شهرستان راداریم، عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان به علت گستردگی حوزه کاری خود نیازمند تعامل و همکاری بوده و این تعامل را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

نوروز نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های خوبی ورزشی شهرستان در حوزه بانوان، اذعان کرد: این امر در شهرستان توسط بانوان ورزشکار و دارای مقام شهرستان به خوبی اثبات‌شده و همه ما باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم مشکلات این قشر را مرتفع کنیم.

«دوگنبدان» در کهگیلویه و بویراحمد ۳ بار لرزید
دنبال کنید

وی بابیان اینکه در این شهرستان هیچ‌گونه سالنی جهت ورزش و تمرین برای بانوان وجود ندارد در ابتدای روز کاری خود از مسئولان خواست تا نسبت به ایجاد یک مکان ورزشی مناسب مختص بانوان شهرستان با قرار دادن بودجه کافی اقدام کنند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صالح الماسی دوشنبه , 15 تیر 1394 - 18:01

از انتخاب شایسته اداره ورزش جوانان استان که آقای نوروز نژاد را به این سمت منصوب کردن ممنونیم .

logo-samandehi