شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب علم و دانش یک فضیلت معنوی نیز به‌حساب می‌آید

سرپرست اداره پژوهش وفناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت با اشاره به اهمیت کسب علم و دانش در دنیای کنونی، گفت: این مهم برای ما مسلمانان علاوه بر ارزش مادی، یک فضیلت معنوی نیز به‌حساب می‌آید. مهندس عاشوری بزرگ‌ترین رسالت این اداره، مدیریت و راهبری نیازهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15960
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

کرونا :

کسب علم و دانش یک فضیلت معنوی نیز به‌حساب می‌آید
سرپرست اداره پژوهش وفناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت با اشاره به اهمیت کسب علم و دانش در دنیای کنونی، گفت: این مهم برای ما مسلمانان علاوه بر ارزش مادی، یک فضیلت معنوی نیز به‌حساب می‌آید.
مهندس عاشوری بزرگ‌ترین رسالت این اداره، مدیریت و راهبری نیازهای پژوهشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دانست وبیان کرد: برای انجام این رسالت بزرگ چهار وظیفه اصلی ازجمله پیگیری نیازهای پژوهشی ادارات مختلف و بررسی پروپزالهای دریافتی از مراکز تحقیقاتی، تهیه سبد پژوهشی سال، راهبری و مدیریت پروژه‌های پژوهشی جاری و اجرایی نمودن پروژه‌های مصوب قبلی، مدیریت و راهبری پروژه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهش و فناوری تعریف شده است.
مهندس کمال عاشوری از شروع به‌کار اداره پژوهش وفناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت های انجام‌شده، بتوان به پیشرفت و ارتقاء سطح دانش فنی و بهره‌وری وتولید بهینه در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دست‌یافت.
گفتنی است اداره پژوهش و فناوری از مجموعه‌های ادارات ستادی این شرکت بوده که مستقیماً زیر نظر مدیر عامل انجام‌وظیفه می‌نماید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi