دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارسال گزارش کمیسیون عمران در باره استضاح آخوندی

منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد برگزاری جلسه کمیسیون عمران مجلس، گفت: امروز در ادمه جلسه گذشته (روز یکشنبه) بحث استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت که ایشان و استیضاح کنندگان در این جلسه حضور داشتند. نماینده مردم بندرعباس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15733
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱


منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد برگزاری جلسه کمیسیون عمران مجلس، گفت: امروز در ادمه جلسه گذشته (روز یکشنبه) بحث استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت که ایشان و استیضاح کنندگان در این جلسه حضور داشتند.


نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، امروز مابقی سوالاتی که از آخوندی مطرح بود، طرح شد، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی پاسخ نمایندگان استیضاح کننده را به خوبی و شفاف دادند، و در مدت یک هفته آینده گزارش کمیسیون عمران را در این خصوص به هیات رییسه ارسال خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه جلسات مربوط به استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمسیون برگزار شد، افزود: امروز در مورد بحث راه روستایی، حمل و نقل هوایی، مسکن مهر، مدیران وزارت راه و شهرسازی مطرح شد که آقای آخوند پاسخ‌های شفافی به سوالات نمایندگان ارائه کردند.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امیدواریم که استیضاح کنندگان امضاء خود را پس بگیرند، گفت: اکثر اعضای کمیسیون مخالف استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی هستند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi