جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تولید گاز در ونزوئلا توسط روسیه

شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعلام کرد که یک سری قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت روس‌نفت امضا کرده است. به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعلام کرد که یک سری قرارداد سرمایه گذاری مشترک شامل طرحی برای تولید گاز طبیعی در ونزوئلا با شرکت روس‌نفت امضا کرده است. این سرمایه‌گذاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15725
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعلام کرد که یک سری قرارداد سرمایه گذاری مشترک با شرکت روس‌نفت امضا کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعلام کرد که یک سری قرارداد سرمایه گذاری مشترک شامل طرحی برای تولید گاز طبیعی در ونزوئلا با شرکت روس‌نفت امضا کرده است.

این سرمایه‌گذاری مشترک میادین مجیلونز، پاتائو و ریوکاریبه که هر سه پروژه‌های گازی فراساحلی هستند را شامل می‌شود.

پروژه‌های گاز طبیعی ونزوئلا سالها‌ست که به دلیل مشکلات قیمت‌گذاری و نگرانی‌های صنعت گاز این کشور درباره مصادره اموال که جذب شرکای باتجربه را برای شرکت ملی نفت ونزوئلا دشوار می‌کند، در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

شرکت نفت ونزوئلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: طرح استراتژیک برای سرمایه‌گذاری مشترک با روسیه همچنین شامل توسعه زیرساخت‌های تازه برای ارتقای سرمایه‌گذاری‌های مشترک موجود در کمربند اورینوکو در ونزوئلا می‌شود.

شرکت نفت ونزوئلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: الوجیو دل‌پینو رییس این شرکت و ایگور سچین همتای وی در روسنفت در مراسمی که این هفته در سن‌پترزبرگ برگزار شد توافقات متعددی را انجام داده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi