پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جمهوری اسلامی ایران ازملت مظلوم یمن حمایت می کند/وظیفه انسانی رسیدگی به حال مجروحان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی عصر امروز (شنبه ۲۰ خرداد) در نشست جمعی از نمایندگان مجلس با گروهی از انقلابیون یمن که در محل کمیسیون تلفیق نهاد قانونگذاری برگزار شد، گفت: مفتخریم که در خدمت میهمانان گرانقدری که از چهره‌های علمی و انقلابی مردم یمن هستند، هستیم. رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15698
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی عصر امروز (شنبه ۲۰ خرداد) در نشست جمعی از نمایندگان مجلس با گروهی از انقلابیون یمن که در محل کمیسیون تلفیق نهاد قانونگذاری برگزار شد، گفت: مفتخریم که در خدمت میهمانان گرانقدری که از چهره‌های علمی و انقلابی مردم یمن هستند، هستیم.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت یمن در برابر ظلم و ستم و حملات رژیم آل سعود افزود: امروز یک‌بار دیگر حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم یمن را اعلام می‌کنیم، همچنین جنایات آل سعود را شدیداً‌ محکوم می‌کنیم.


وی افزود: به دلیل حملات و انفجارهایی که در یک مسجد در کشور یمن رخ داد، نمازگزاران این مسجد مجروح شدند و ما وظیفه انسانی خود را در آن دیدیم که تمامی تلاش خود را برای مداوای آن در جمهوری اسلامی ایران انجام دهیم.


این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: از جامعه‌المصطفی، معاونت پارلمانی و همکاران مجلس شورای اسلامی به جهت برگزاری این نشست تشکر و از طرف تمامی ملت ایران اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام می‌کنم./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi