جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهاباد مالک پیست موتورسواری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رسول محی رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پیست موتور سواری هشتمین پیست در آذربایجان غربی است که با عنوان ‘مجتمع ورزشی شهید عبدالمجید ارژاک’ ایجاد شده و ۱۷۰۰ متر طول دارد . وی اضافه کرد: این پیست که با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15135
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رسول محی رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفتگو با خبرنگاران افزود: این پیست موتور سواری هشتمین پیست در آذربایجان غربی است که با عنوان ‘مجتمع ورزشی شهید عبدالمجید ارژاک’ ایجاد شده و ۱۷۰۰ متر طول دارد .

وی اضافه کرد: این پیست که با مشارکت بخش خصوصی و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مهاباد راه اندازی شده از لحاظ مساحت و استاندارهای لازم در سطح استان بی نظیر است.

محی گفت: برای احداث این مجتمع که شامل بخش های مختلفی چون مسیر پیست، محل پذیرایی و استراحت و مکان تماشاگران است در مجموع بیش از ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این پیست در چهار کیلومتری جاده مهاباد – سردشت واقع شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ادامه این پیست، میادین والیبال، تنیس و فوتبال ساحلی و پیست اتومبیلرانی احداث شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این پیست قرار است در مردادماه سال جاری برای نخستین بار میزبان مسابقات قهرمانی موتورسواری استان و منطقه شمال غرب کشور باشد.

هیات اتومبیلرانی و موتورسواری مهاباد در حال حاضر دارای بیش از ۸۰ نفر عضو بوده و یکی از هیات های فعال در این زمینه در آذربایجان غربی به شمار می رود .

شهرستان مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

عکس تزئینی می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi