چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش معامله محصولات نفتی در بورس

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا هفته گذشته میزبان معامله حدود ٢۵٠ هزار تن انواع محصول بود. به گزارش شانا، در هفته منتهی به ٢١ خردادماه، در حالی ۵۶٨ هزار و ۵٠۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ٧۶۴٧ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران داد و ستد شد که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15119
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۶
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا هفته گذشته میزبان معامله حدود ٢۵٠ هزار تن انواع محصول بود.

به گزارش شانا، در هفته منتهی به ٢١ خردادماه، در حالی ۵۶٨ هزار و ۵٠۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ٧۶۴٧ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران داد و ستد شد که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب از رشد ٩٠ و ۵٠ درصدی برخوردار شد.

براساس این گزارش، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ٢۴٨ هزار و ٨٣٩ تن انواع کالا به ارزش بیش از ٣۵١۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ٨١ هزار و ٧٧٣ تن انواع قیر، ٣٢ هزار و ۴٣٨ تن مواد پلیمری، ١٠۶ هزار و ۴٨٠ تن وکیوم باتوم، ١٠ هزار و ۶٠ تن لوب کات، ١٣ هزار و ٧۶٠ تن مواد شیمیایی، ٧٠٨ تن عایق رطوبتی، ٣۵٧٠ تن گوگرد و ۵٠ تن گاز و خوراک معامله شد.

گفتنی است که گروههای کالایی وکیوم باتوم، قیر، عایق رطوبتی، شیمیایی، شکر، برنج، مس،کنسانتره مولیبدن و فولاد رشد معامله ها را طی هفته منتهی به ٢١ خرداد ماه تجربه کردند.

همچنین، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ٢٨۶ هزار و ٧٠ تن انواع کالا با ارزشی بیش از ٣۶۵٨ میلیارد ریال معامله شد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi