جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر گچساران

 سرهنگ ایمانی فر ، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران ، برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گچساران ، سرهنگ ایمانی فر در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گچساران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۴۷

 سرهنگ ایمانی فر ، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران ، برنامه های این ستاد در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه گچساران ، سرهنگ ایمانی فر در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گچساران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، این ماه را فرصتی ارزشمند جهت اصلاح و تعالی ارزشهای دینی و انسانی عنوان کرد و با تأکید بر لزوم توجه ویژه امر به معروف و نهی از منکر در راستای اصلاح و رشد اجتماعی ، برنامه های ویژه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران را تشریح کرد.

وی گفت: بعد از ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ، جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و جلسات اجرایی ستاد و نهادهای همکار در خصوص نحوه اجرای برنامه های ابلاغی با محوریت قانون جدید برگزار شد که در نهایت تصمیم بر این شد با پشتیبانی و حمایت امام جمعه به عنوان رئیس و فرماندار گچساران به عنوان معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و همکاری سپاه پاسداران و سایر ادارات و نهادهای عضو ، کلاس های آموزشی لازم برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در رده های مقاومت بسیج و ادارات برگزار شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران از برنامه های ویژه این ستاد در جهت گسترش گروه های تذکر لسانی خبر داد و افزود: کارگاه های آموزش و بکارگیری تذکر لسانی برادران و خواهران برگزار و از شرکت کنندگان در این کارگاه ها به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر و در قالب گروه های تذکر لسانی در سطح شهر و ادارات و نهاد های آموزشی فعال خواهند شد.

قضیه فیش‌های حقوقی گره‌ای که با این شیوه‌ها باز نمی‌شود
دنبال کنید

وی ادامه داد: مطابق ماده ۱۷ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ، بکارگیری نیروهای بسیجی فعال خواهر و برادر تحت پوشش و حمایت سپاه پاسداران به عنوان گروه های تذکر لسانی در اولویت خواهد بود.

سرهنگ ایمانی فر در پایان تأکید کرد به یاری خداوند در طول سال برنامه های متنوع و فراگیری به اجرا در خواهد آمد که به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi