دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات عمرانی استان توزیع شهرستانی شد

وی تصریح کرد: سرجمع اعتبارات عمرانی امسال استان شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که یکهزار و ۳۹۰ میلیارد ریال آن استانی است. به گفته استاندار، اعتبارات عمرانی استان از محل های مختلف، شامل دو هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال عمرانی ملی، یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال ردیف های متفرقه، یکهزار و ۳۹۰ میلیارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

وی تصریح کرد: سرجمع اعتبارات عمرانی امسال استان شش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که یکهزار و ۳۹۰ میلیارد ریال آن استانی است.

به گفته استاندار، اعتبارات عمرانی استان از محل های مختلف، شامل دو هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال عمرانی ملی، یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال ردیف های متفرقه، یکهزار و ۳۹۰ میلیارد ریال از محل استانی و ۸۵۰ میلیارد ریال ملی استانی شده است.

استاندار اظهار داشت: توزیع اعتبارعمرانی استانی براساس ۶۷ برنامه و یک سری شاخص ها که هرکدام فرمول خاصی و به صورت برنامه محور می باشد، انجام شده است.

خادمی درآمد استان در سال گذشته را یکهزار و ۲۷۰ میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: درآمد امسال استان یکهزار و ۸۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

وی به جذب اعتبارات متمرکز در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ملاک اصلی ارزشیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان، جذب اعتبارات متمرکز از وزارتخانه ها است.

استاندار تاکید کرد: مدیران گزارشات میزان جذب اعتبارات متمرکز از وزاتخانه مربوطه خود در سال مالی جاری را ارائه دهند.

دکتر خادمی، “صرفه جویی” را پیام دولت درهزینه بودجه جاری امسال عنوان کرد و تاکید کرد: برای تحقق این شعار نسبت به هزینه های غیر ضروری پرهیز شود.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi