جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قوه قضائیه مانع ادامه حیات دانه درشت ها شد/تقدیر از اقدام دستگاه قضا در برخورد با منشا فسادها

ابوالفضل ابوترابی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف پرونده های مختلف که به دانه درشت ها لقب گرفته بود به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:اقدام دستگاه قضا در برخورد با منشا اصلی فسادهای اقتصادی و سیاسی قابل تقدیر است،این اتفاق به مفهوم این است که قوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱


ابوالفضل ابوترابی عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره تعیین تکلیف پرونده های مختلف که به دانه درشت ها لقب گرفته بود به خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:اقدام دستگاه قضا در برخورد با منشا اصلی فسادهای اقتصادی و سیاسی قابل تقدیر است،این اتفاق به مفهوم این است که قوه قضائیه عزم خود را برای برخورد با متخلفان جزم کرده و دراین خصوص دیگر هیچ اغماض و قصوری صورت نمی گیرد.


 


قوه قضائیه عزم خود را برای برخورد با متخلفان جزم کرده است


وی افزود:دانه درشت های دستگیر شده چون مهدی هاشمی،‌محمدرضا رحیمی (معاون اول رئیس جمهور دولت گذشته)و حمید بقایی(معاون اجرایی دولت گذشته)باعث اخلال در نظم اقتصادی و سیاسی کشور شده بودند،لذا قوه قضائیه در به سرانجام رسیدن پرونده های این افراد عملکرد خوبی داشت.


ابوترابی با بیان اینکه برخوردهای قضایی دولت یازدهم با افرادی که مرتکب فسادهای اقتصادی و سیاسی بودند درحد شعار نبود،تصریح کرد:دستگاه قضا باید با جدیت این موارد را پیگیری کند تا دیگر چنین اتفاق های در کشور رخ ندهد.


وی با اشاره به این مطلب که برخورد جدی قو قضائیه با متخلفان و دانه درشت ها مانع از سوء استفاده دیگر افراد خواهد شد،افزود:اگر این احتمال وجود داشت که فردی بواسطه ارتباطات خود و یا وابستگی های دولتی بخواهد از منابع مالی دولت برداشت های غیرقانونی داشته باشد ،دیگر جرات نخواهد کرد.


 


قوه قضائیه باید رویه فعلی خود را ادامه دهد


دبیر اول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت:دستگاه قضا باید دقت بیشتری بر پرونده ها داشته باشد و اجازه ندهد تحت تاثیر فشارهای خاص جرایم نادیده گرفته شود. همچنین برخوردها با افراد متخلف و به خصوص دانه درشت ها باید جدی تر شود.

وزارت راه و شهرسازی ساخت راه آهن غرب کشور را متوقف کرد/طرح استیضاح آخوندی توسط نمایندگان غرب
دنبال کنید


وی با بیان اینکه برخی تصور می کردند دولت یازدهم توان مقابله با منشاءهای اصلی  تخلف را ندارد ،تصریح کرد:قوه قضائیه باید رویه فعلی خود را ادامه دهد و از هیچ موضوعی هراس نداشته باشد.اینگونه رفتارها باعث می شود که مردم به دولت اطمینان پیدا کرده و بدانند که در هیچ کجا و هیچ منصبی اجازه سوء استفاده مالی داده نخواهد شد.


دبیراول کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:در پرونده کرسنت نیز که ۴ میلیارد دلار تخلف صورت گرفته قوه قضائیه باید با جدیت برخورد و حکم اعدام را برای این افراد صادر کند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi