پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید فرماندار گچساران بر ارائه خدمات و رعایت حال مردم توسط بانکهای عامل

نشست روسای بانکهای عامل شهرستان گچساران با عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. این نشست که  با هدف تعامل و هم اندیشی بانک‌های شهرستان گچساران  در ارائه خدمات مطلوب به مردم برگزار شد پیرامون تعامل و همکاری در پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات بانکهای عامل ،خودپردازهای سطح شهر و بطور کلی ارائه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15038
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۰

کرونا :

تاکید فرماندار گچساران بر ارائه خدمات و رعایت حال مردم توسط بانکهای عامل

نشست روسای بانکهای عامل شهرستان گچساران با عبدالرحیم رحیمی فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
این نشست که  با هدف تعامل و هم اندیشی بانک‌های شهرستان گچساران  در ارائه خدمات مطلوب به مردم برگزار شد پیرامون تعامل و همکاری در پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات بانکهای عامل ،خودپردازهای سطح شهر و بطور کلی ارائه خدمات مطلوب به مردم بحث شد.
رحیمی با بیان این مطلب که فلسفه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی خدمتگذاری به مردم است تصریح کرد :باید در این دوره که افتخار خدمتگذاری به مردم را داریم برای رفع مشکلات آنان و توسعه منطقه تلاش کنیم.
وی با بیان این مطلب که امروزه  بانک ها در رشد و توسعه و اشتغال و در نشاط و امید بخشی زندگی خانواده ها نقش بسزایی دارند اظهار کرد: پاسخگویی مناسب و توجه و کمک به مستمندان در بانک ها می تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نماید.
فرماندارگچساران در این جلسه خواستار هماهنگی و تعامل بیشتر بانک‌ها با مجموعه فرمانداری در راستای حل مشکلات مردم در ارائه خدمت رسانی مطلوب تر شد.

وی با بیان این مطلب که برخی افراد از اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و با مشکلات مالی مواجه می باشند اظهار داشت : افرادی هستند در جامعه که دارای مشکل حادی بوده و بنیه مالی ندارند لذا با مراجعه به فرمانداری تقاضای دریافت تسهیلات با سقف یک میلیون تومان را دارند که متاسفانه برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات با این اقشار همکاری خوبی ندارند .
رحیمی افزود: بانکها باید بر اساس قوانین و ضوابط بانک مرکزی در پرداخت تسهیلات و خدمات به مردم تا جایی که قانون اجازه می دهد رعایت حال مردم را داشته باشند.

هدفمندی یارانه‌ها امسال تمام می‌شود ؟
دنبال کنید

رحیمی تصریح کرد:عمده مراجعین بانکها جهت تسهیلات قرض الحسنه با سقف محدود می باشد که برخی بانکها با سختگیری زیاد مانع دریافت این تسهیلات می شوند.
وی افزود به توجه به وضعیت اقتصادی مردم بانک ها در مورد معرفی ضامن بانکی با مردم مدارای بیشتری داشته باشند.
فرماندار گچساران ادامه داد : بانکها در پرداخت تسیهلات به قوانین و مقررات بانک مرکزی پایبند بوده چرا که گاها مشاهده می شود که بر خلاف این مصوبات بانکها برای پرداخت تسهیلات زیر ۱۰ میلیون تومان چندین ضامن از متقاضی مطالبه می کنند.

وی مدیران بانک های شهرستان را افرادی انقلابی و دلسوز و از جنس مردم دانستند. و از آنها خواستند تا با اخلاق مداری صبر و رفتار انسان دوستانه با مشتری رفتار کرده و حفظ حرمت آنها را داشته باشند.

رحیمی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به کمک همه مردم ودست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی در تسهیل امر ازدواج و تشویق جوانان به این امر تصریح کرد:در پرداخت تسهیلات ازدواجی بانکها سعی کنند که تسهیل کننده این امر باشند نه اینکه با مانع تراشی شروع زندگی زوجهای جوان به تاخیر افتد.
وی در بحث اشتغال و مشکلات بیکاری موجود در سطح جامعه از بانکهای عامل خواستند تا در دریافت مطالبات معوق طرحهای صنعتی و تولیدی راکد شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و شرایط را طوری در نظر بگیرند تا بتوان این طرحها را فعال کرد

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi