پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازرسان اداره برق گچساران چه چیزی دیدند؟

امروز بازرسان اعزامی به  اداره برق گچساران وارد شدن و در این اداره به دنبال راهکاری بودند تا هدررفت  یا تلفات نیروی برق را کم کنند به این مهم رسیدند یا نه ما نمی دانیم و هدف ما هم این نیست که در باره آن صحبت کنیم.   بازرسان اداره برق اگر برای این مهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

کرونا :

بازرسان اداره برق گچساران چه چیزی دیدند؟

امروز بازرسان اعزامی به  اداره برق گچساران وارد شدن و در این اداره به دنبال راهکاری بودند تا هدررفت  یا تلفات نیروی برق را کم کنند به این مهم رسیدند یا نه ما نمی دانیم و هدف ما هم این نیست که در باره آن صحبت کنیم.

 

بازرسان اداره برق اگر برای این مهم آمده بودند پس خیلی چیزها را ندیدند و یا شاید هم دیدند ولی خودشان را به راه دیگری بردند … .

 

این بازرسان از تهران آمده بودند و فضای کاملا تازه ای به اداره برق گچساران داده بودند . از درب ورودی این اداره که وارد می شدی کارمندان خوشرویی را می دیدی که به استقبالت می آمدند و آنچنان تحویلت می گرفتند که گویی خودت بازرس هستی و آمده ای بازرسی.

وقتی وارد اتاقها می شدی کارمندان را برسر جای خودشان مرتب و تمیز می دیدی انگار همیشه همین گونه بوده و نه شاید دیروزشان فرق داشت و به نظر می رسید امروز قوانین شان با دیروز فرق داشت .

 

در این بین جای بعضی ها را خالی می بینی انسانهایی که در کارمندان نمونه ، نیروهای انسانی برق دیده نمی شوند ولی از دید مردم نمونه هستند انسانهای سخت کوشی که برایشان بازرس و بقیه هیچ تفاوتی نداشت و از پیرمرد تا جوان را با متانت کامل مجاب و راهنمایی می کردند همانند هر روز سه ماه پیش که به این اداره رفت و آمد می کردم.

مردانی مانند مسئول نصب و وصل اشتراک برق گچساران آقای صفری  ، یک مرد واقعی محکم و قوی ، مردی که واقعا غیبت نمی کند و همیشه به خود و دیگران احترام می گذارد، مگر اینکه مورد بی احترامی قرار گیرد. او الگو و نمونه ای برای اطرافیان خود و به خصوص دوستانش است.

برگزاری محفل انس با قران کریم در بوئین زهرا
دنبال کنید

این گونه افراد را این بازرسان ندیدند و با چه کوله باری راهی شهرشان می شوند برای ما قابل درک نیست و یا شاید اصلا برای این کارها نیامده اند.

 

ولی هر چه که بود امروز این مرد و همانند او یک شعار را زنده نگه می دارند و آن هم شعار رهبری مبنی بر .. دولت و ملت ، همدلی و همزبانی است.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi