دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

۱۵ خرداد و حرکت تاریخی معمار انقلاب اسلامی الگوی تیم مذاکره کننده باشد

سبحانی در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد مطرح کرد: ۱۵ خرداد و حرکت تاریخی معمار انقلاب اسلامی الگوی تیم مذاکره کننده باشد حرکت تاریخی حضرت امام (ره) در قیام خونین ۱۵ خرداد باید الگوی تیم مذاکره کننده هسته ای در جریان مذاکرات باشد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14917
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷


سبحانی در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد مطرح کرد:


۱۵ خرداد و حرکت تاریخی معمار انقلاب اسلامی الگوی تیم مذاکره کننده باشد


حرکت تاریخی حضرت امام (ره) در قیام خونین ۱۵ خرداد باید الگوی تیم مذاکره کننده هسته ای در جریان مذاکرات باشد.


۱۵ خرداد و حرکت تاریخی معمار انقلاب اسلامی الگوی تیم مذاکره کننده باشد 3

 حسین سبحانی نیا، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مجلس نیوز(پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی) با اشاره به سالروز فرا رسیدن ۱۵ خرداد گفت: سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و توجه به رویکرد بنیان گذار انقلاب اسلامی در مورد اعتراض به لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی به خوبی نشان دهنده رویکردهای معمار کبیر انقلاب اسلامی در مورد تنظیم روابط و پذیرش موارد و مفاهیمی است که غرب قصد تحمیل آن به ایران را دارد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: حرکت تاریخی حضرت امام (ره) در قیام خونین ۱۵ خرداد باید الگوی تیم مذاکره کننده هسته ای در جریان مذاکرات باشد.


سبحانی نیا هم چنین تصریح کرد: تا به امروز تیم مذاکره کننده در چهارچوب خطوط قرمز حرکت کرده اند و بر اساس منطق امتیاراتی به طرف مقابل داده و از آن ها نیز امتیازاتی دریافت کرده اند.


وی تاکید کرد: باید توجه داشت که بازدید از مراکز نظامی و گفت و گو با دانشمندان هسته ای از مواردی است که نه در توافق ژنو و نه در پروتکل الحاقی تاکید و اجباری نسبت به آن صورت نگرفته و تحت هیچ شرایطی این موارد در توافق نهایی ثبت نمی شود.

محرومیت از معافیت‌های مالیاتی مجازات اشخاص فاقد شماره اقتصادی
دنبال کنید


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار حرکت تیم مذاکره کننده بر مدار و الگوی رفتاری امام خمینی (ره) در مذاکرات شد و گفت: اجازه زیاده خواهی به غرب در هیچ موردی نباید داده شود و همه چیز باید بر اساس ریل گذاری صورت گرفته توسط رهبر انقلاب جلو برود.


عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: تیم مذاکره کننده در برابر زیاده خواهی های ۵+۱ و آمریکا الگوی رفتاری امام را در پیش گیرد./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi