شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت مخفیانه مربی تیم ملی فوتبال در یک باشگاه لیگ برتری!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛  شاید برای نخستین بار در فوتبال جهان باشد که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی به صورت کاملا مخفیانه با یک باشگاه قرارداد امضا می کند و در این بین هیچ رسانه ای متوجه این موضوع نمی شود! یکی از تیم های لیگ برتری که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14900
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛  شاید برای نخستین بار در فوتبال جهان باشد که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی به صورت کاملا مخفیانه با یک باشگاه قرارداد امضا می کند و در این بین هیچ رسانه ای متوجه این موضوع نمی شود!

یکی از تیم های لیگ برتری که امسال از شانس های قهرمانی به حساب می آمد، از ابتدای فصل سراغ یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی رفت تا با وی به صورت کاملا مخفیانه همکاری کند.

خبرنگار بولتن نیوز زمانی متوجه این موضوع شد که در چند نوبت به صورت کاملا اتفاقی این عضو کادر فنی تیم ملی را با سرمربی یک تیم باشگاهی دید که در مورد مسائل فنی یک تیم لیگ برتری در حال صحبت بودند.

** از آنجایی که فدراسیون فوتبال نمی بایست متوجه این موضوع می شد طرفین به صورت کاملا مخفیانه به فعالیت خود در طول فصل ادامه دادند.

این عضو که در مورد ایرانی یا خارجی بودنش نمی توانیم اطلاعات بیشتری را بدهیم یک قرارداد نسبتا خوب با این تیم لیگ برتری بست و وظیفه داشت تا نقاط ضعف و قوت حریفان و همچنین بازیکنان خودی را نت برداری کند و به اطلاع کادر فنی این تیم باشگاهی برساند.

او شناخت بسیار خوبی از بازیکنان تیم های ایرانی دارد و برای مهار آنها مشاوره به سرمربی این تیم می دهد. این فرد حتی با دستگاه گران قیمتی که برای تیم ملی خریداری شده بارها برای این تیم باشگاهی کار فنی انجام داد، به طوری که بسیاری از دستاوردهای او از دلایل مهم پیروزی های این تیم شناخته می شود.

سرمربی این تیم باشگاهی علاقه بسیار زیادی به ادامه همکاری با این فرد دارد و به نظر می رسد مادامی که فدراسیون و سرمربی تیم ملی متوجه این همکاری مخفیانه نشوند آنها کماکان در خدمت هم باشند.

البته فدراسیون فوتبال به صورت حرفه ای به این فرد حقوق پرداخت می کند و از لحاظ اخلاقی و حرفه ای صحیح نیست او نصف توانش را برای یک باشگاه لیگ برتری صرف کند.

شایعاتی بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد که این فرد روی دعوت از بازیکنان یک باشگاه خاص مشاوره های زیادی به کی روش می دهد. البته در نهایت این کی روش است که لیست را انتخاب می کند اما وقتی یک مربی از یک باشگاه به صورت مخفیانه حقوق بگیرد مسلما علاقه دارد تا بازیکنان بیشتری از آن باشگاه در تیم ملی باشند تا نشان دهد حضورش برای این باشگاه منافع زیادی دارد.

از آنجایی که فدراسیون فوتبال، بعضا حقوق کی روش را هم با تاخیر پرداخت می کند شاید برای اینکه صدای اعضای کادر تیم ملی در نیاید چندان هم با فعالیت این مربیان به صورت مخفیانه با باشگاه ها مخالفت نکند.

پایگاه خبری تحلیلی

مزارع گندم وجو در بوکان سمپاشی می شود
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi