پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بقالی بدون‌مجوز توقیف می‌شود،اما بالای‌چشم‌موسسات‌مالی غیرمجاز ابرو نیست

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از حذف سهمیه سوخت خودروها گفت: باید توجه داشت ارائه سهمیه بنزین ۶۰ لیتری به خودروهای شخصی باعث شده بود که انگیزه ای برای خانوارها ایجاد شود که در مصرف بنزین ماهانه صرفه جویی کنند که با حذف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14751
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۶:۴۶


نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از حذف سهمیه سوخت خودروها گفت: باید توجه داشت ارائه سهمیه بنزین ۶۰ لیتری به خودروهای شخصی باعث شده بود که انگیزه ای برای خانوارها ایجاد شود که در مصرف بنزین ماهانه صرفه جویی کنند که با حذف سهمیه این انگیزه کاهش می یابد.


 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: حذف سهمیه سوخت خودروهای شخصی احتمال رشد مصرف بنزین را افزایش می دهد.


این نمانیده مردم در مجلس نهم در خصوص عملکرد بانک ها تصریح کرد: عدم نظارت بانک مرکزی بر فعالیت ها بانک ها باعث شده مشکلات اصلی در اقتصاد و بخش تولید کشور بوجود آید.


قاضی پور ادامه داد: برخی ارگان ها حاکمیتی با استفاده از منابع مالی که در اختیار دارند بانک تاسیس کرده اند که این موضوع می تواند رانت به همراه داشته باشد.


وی افزود: با مقایسه تداوم فعالیت موسسات مالی و اعتباری بدون مجوز  و موضوع جلوگیری از فعالیت یک خواربار فروشی در جامعه می توان، به عملکرد ضعیف نظارتی بانک مرکزی پی برد.


لزوم تشریح  برنامه های بانک مرکزی برای حفظ ارزش پول ملی


این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: نکته مهم این است که نباید به موسساتی مالی وا عتباری که سودی در حدود ۳۵ درصد اخذ می کنند اجازه داده  شود که از اسماء مقدس استفاده کنند.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بانک مرکزی باید اقدامات و برنامه های این بانک را برای حفظ ارزش پول ملی تشریح کند، یادآور شد: برای دست یابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی باید تولید رونق یابد که یکی از عوامل مهم برای انجام این کار حمایت عملی بانک ها از بخش تولید است./

این یک فراخوان است ، بیایید انقلابی بمانیم
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi