جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصادفات جاده‌ای و عملکرد دستگاه‌ها برای کاهش تلفات در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تصادفات جاده‌ای و شهری در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود و گزارش‌ آن برای قرائت در صحن علنی مجلس تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد. وی با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون در کمیته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14704
تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس: مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تصادفات جاده‌ای و شهری در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می‌شود و گزارش‌ آن برای قرائت در صحن علنی مجلس تقدیم هیأت رئیسه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پرونده هم‌اکنون در کمیته سیاسی نظامی کمیسیون اصل ۹۰ در حال بررسی است، افزود: سالانه حدود ۱۸ هزار نفر بر اساس تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند که نسبت به میانگین جهانی درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: در راستای رسیدگی به این پرونده علل و عوامل این موضوع از جمله ایمنی و کیفیت خودروها و مسائل و مشکلات جاده‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌‌گیرد و عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط و ضعف‌های دستگاه‌های نظارتی و بخش کنترل کیفیت مورد توجه و رسیدگی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi