پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید و اردوی علمی بسیج مهندسین گچساران از تصفیه خانه اب وفاضلاب

  در این بازدید علمی مهندسان بسیجی با روند اجرایی طرح آشنا شدند و در ادامه به برسی مشکلات فراروی این تصفیه خانه پرداختند. سرهنگ رحیم محمدی مسئول کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدف از این بازدید علمی را اشنایی مهندسان بسیجی که رشته تحصیلی انان مرتبط با پروژه فاضلاب می باشد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14613
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

کرونا :

بازدید و اردوی علمی بسیج مهندسین گچساران از تصفیه خانه اب وفاضلاب

 

در این بازدید علمی مهندسان بسیجی با روند اجرایی طرح آشنا شدند و در ادامه به برسی مشکلات فراروی این تصفیه خانه پرداختند.

سرهنگ رحیم محمدی مسئول کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت بسیج گچساران هدف از این بازدید علمی را اشنایی مهندسان بسیجی که رشته تحصیلی انان مرتبط با پروژه فاضلاب می باشد و توان علمی وتخصصی در این زمینه دارند با روند اجرایی پروژه خواند وگفت: یکی از ماموریت های بسیج مهندسین کمک به دولت در اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی است که چنین بازدید هایی زمینه کمک وهمکاری وهم فکری با مجموعه دولت را فراهم میکند .

وی اقتصاد مقاومتی را از ضروریات امروز جامعه خواند وگفت :اگر بخواهیم از ظرفیت های درونی خود در بحث اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم باید به نیروی جوان وبا تخصص خودمان اعتماد کنیم وانها را در کارها وپروژه های مهم وارد کنیم.

در این اردوی علمی پیشنهاد گردید مهندسین طرح های علمی خود را جهت استفاده بهینه از پسماند فاضلاب ظرف مدت ۲۰ روز به کانون بسیج مهندسین ارائه تا در کارگروه مربوطه نسبت به ان برنامه ریزی وتصمیم گیری گردد.

 

۳ [۱۶۰۰x1200] ۷ [۱۶۰۰x1200] ۸ [۱۶۰۰x1200] ۱۰ [۱۶۰۰x1200] ۱۱ [۱۶۰۰x1200] a1 (1) [1600x1200] a1 (2) [1600x1200] a1 (3) [1600x1200]

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi