جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گچساران از یک سالن نمایش هم محروم است

محمدعلی پیرسبزی شامگاه یک‌شنبه در جشن شهریور تئاتر  گچساران با بیان اینکه تئاتر هنری همیشه پویا و مطرح است، گفت: امروزه هنر تئاتر پیشرفت‌های بسیاری داشته و امروز این هنر حتی تا قلب روستاها نیز پیش رفته است. وی با بیان اینکه وضعیت امکانات و تجهیزات هنری در گچساران تأسف‌بار است، گفت: این شهرستان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14355
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

کرونا :

گچساران از یک سالن نمایش هم محروم است

محمدعلی پیرسبزی شامگاه یک‌شنبه در جشن شهریور تئاتر  گچساران با بیان اینکه تئاتر هنری همیشه پویا و مطرح است، گفت: امروزه هنر تئاتر پیشرفت‌های بسیاری داشته و امروز این هنر حتی تا قلب روستاها نیز پیش رفته است.

وی با بیان اینکه وضعیت امکانات و تجهیزات هنری در گچساران تأسف‌بار است، گفت: این شهرستان در دهه چهل از حرفه‌ای‌ترین شهرستان‌ها در حوزه اجرای تئاتر بود اما امروز وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد.

معاون هنری مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زمانی شهرهای یاسوج و دهدشت فاقد سالن نمایش بودند اما در هر کدام از این شهرها سه سالن نمایش احداث شده است، ادامه داد: متأسفانه گچسارانی که مهم‌ترین شهر هنری استان بوده و در دهه چهل انجام حرفه‌ای‌ترین کارهای هنری را در پرونده خود دارد از یک سالن نمایش نیز محروم مانده است.

وی در پایان تلاش مسئولان این شهرستان را در احداث اماکن هنری خواستار شد.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi