پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

هراس آل سعود از کشتی نجات ایرانی

عوض حیدر پور با بیان اینکه اعزام کشتی نجات  از سوی جمهوری اسلامی ایران کاری که انسان دوستانه و در جهت کمک به مردم در به در یمن است، تاکید کرد: به طور طبیعی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش آفرین اصلی در منطقه که می تواند حافظ منافع  همه مسلمانان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14310
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱


هراس آل سعود از کشتی نجات ایرانی 3

عوض حیدر پور با بیان اینکه اعزام کشتی نجات  از سوی جمهوری اسلامی ایران کاری که انسان دوستانه و در جهت کمک به مردم در به در یمن است، تاکید کرد: به طور طبیعی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقش آفرین اصلی در منطقه که می تواند حافظ منافع  همه مسلمانان جهان مطرح است.

نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی های جهانی در زمینه حرکت کشتی نجات ایران به سمت یمن، عنوان کرد: و نگرانی آل سعود و آمریکایی ها از این است که نکند با این اقدام جمهوری اسلامی ایران، خط سیری باز شود و بعد از این کشتی کشتی های دیگر نیز به یمن فرستاده شود.

وی ادامه داد: این فکر و هراس آنها درست است چرا که جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارد خط حمایت، کمک رسانی و پشتیبانی برای مردم یمن راه اندازی کند.

حیدرپور اظهار داشت: آنها با ممانعت از رسیدن کشتی نجات ایران به یمن تلاش دارند، مانع آن شوند تا کشتی های دیگر از ایران و کشورهای دیگر به یمن برسد. متحدان ضد یمنی از این موضوع دستپاچه شدند.

 این نماینده با بیان اینکه قطعا بعد از کشتی ایران و خط شکنی کشتی های دیگر به یمن می رود، تاکید کرد: چنانچه کشورهای متحد با عربستان و آمریکا بخواهند مانع کمک رسانی به مردم گرفتار یمن را شوند با یک سیلی محکمی مواجه خواهند شد.

 نماینده مردم شهر رضا افزود: مردم هیچ پناهگاهی ندارد و هیچ کشوری به انها کمک نمی کند، بنابراین کشتی ایران در واقع خط را می شکند، اگر خط بشکند همه کارها آل سعود بر باد خواهد رفت.

واکنش کدخدایی به تحریم قضات ایرانی
دنبال کنید

وی دلیل اصل هراس و ممانعت آنها را از ورود کشتی ایرانی به یمن را تشریح کرد: ممانعت آنها از این جهت است که جمهوری اسلامی و همه آزادی خواهان جهان با پدیده عدم کمک به یمن به طور جدی مقابله خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار امیدواری کرد که کشتی ایران خط را خواهد شکست چرا که جمهوری اسلامی ایران همیشه خط شکن بود و باقی خواهد ماند./

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi