پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دسترسی "در لحظه" شرکت ملی پخش به آمار فرآورده های نفتی

اجرای کامل طرح دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی،دسترسی در لحظه (آنلاین) به آمار فرآورده های نفتی انبارها و جایگاههای سوخت را امکان پذیر می کند. به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14127
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
اجرای کامل طرح دیسپچینگ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی،دسترسی در لحظه (آنلاین) به آمار فرآورده های نفتی انبارها و جایگاههای سوخت را امکان پذیر می کند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در بازدید از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی پخش، ضمن قدردانی از مجریان این طرح،افزود: پروژه دیسپچینگ بر پایه دانش داخلی است و با اجرای کامل آن در تمام انبارهای نفت کشور،شاهد یکپارچه سازی و یکسان سازی آمارهای سوخت خواهیم بود.


عباس کاظمی، همچنین خواستار هماهنگی و مساعدت بیش از پیش مسئولان در جهت پیشبرد این طرح شد.


سید ناصر سجادی، مدیر عامل شرکت ملی پخش نیز به مزیت اجرای این طرح و مانیتورینگ موجودی انبار فرآورده در مخازن و جایگاهها اشاره کرد و گفت: کاهش نیروی انسانی،مشاهده آمارهای مناطق به صورت آنلاین و بدون وقفه و صحت و دقت عملیات از مزایای طرح عنوان می شود.


مجری طرح دیسپچینگ شرکت ملی پخش، دریافت گزارش مدیریتی در خصوص موجودی و میترینگ فرآورده و پایش اطلاعات موجودی مربوط به تاسیسات انبارها را مهمترین شاخصه این طرح عنوان کرد و افزود: در حال حاضر کنترل و مانیتورینگ ١٨ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی به صورت پایلوت در حال اجراست.


قاسم توتونچی بر تامین بودجه در جهت ایجاد زیر ساخت های لازم و اجرای فاز های بعدی این تاکید و اظهار کرد: در صورت تامین بودجه و فراهم شدن بسترهای مناسب تا بهمن ماه سال ٩۶، این طرح به طور کامل در انبارهای نفت و جایگاهها مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران در خانه با دوگل از سد حریف خود گذشت
دنبال کنید


وی ضمن قدردانی از مدیریت برنامه ریزی و کارشناسان فاوا شرکت ملی پخش به دلیل ایجاد زیرساخت شبکه ای مطمئن و پایدار، پیشنهادهایی را جهت عملیاتی کردن طرح پیشبرد هم زمان سه حوزه مخازن انبارهای نفت، میترینگ انبارها و جایگاه ها ارائه کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi