جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

محنایی : معاون علمی و فناوری رئیس جمهور نوزدهم اردیبهشت به استان سفر می کند

  مجید محنایی با بیان این مطلب، در نشست هماهنگی سفر معاون عملی و فناوری رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: در این نشست نیازهای استان در حوزه عملی و فناوری و همچنین پیشنهادات لازم در راستای توسعه زیرساخت های علمی جهت ارایه به دکتر ستاری جمع بندی می شود. وی، به دیدار نخبگان، پژوهشگران،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13990
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
 

مجید محنایی با بیان این مطلب، در نشست هماهنگی سفر معاون عملی و فناوری رئیس جمهور به استان، اظهار داشت: در این نشست نیازهای استان در حوزه عملی و فناوری و همچنین پیشنهادات لازم در راستای توسعه زیرساخت های علمی جهت ارایه به دکتر ستاری جمع بندی می شود.

وی، به دیدار نخبگان، پژوهشگران، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این  گردهمایی اظهارات و پیشنهادهای نخبگان استان در خصوص توسعه استان در بخش های علم و فناوری، ارایه شده و پس از آن جمع بندی مباحث به صورت مکتوب به معاون ارایه می شود.

محنایی، اظهار داشت: دکتر ستاری در سفر خود به استان، علاوه بر دیدار با دانشگاهیان و نخبگان، از مراکز تحقیقاتی و تولیدی و شرکت های دانش بنیان استان بازدید می کند و همچنین بازدید از دانشگاه های یاسوج، علوم پزشکی و مرکز تحقیقات استان در برنامه کاری این سفر قرار دارد.

وی، تأکید کرد: با توجه به اینکه دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است لازم است طرح ها و پیشنهاداتی در راستای تجاری سازی ایده های علمی، حمایت از شرکت های دانش بنیان، بهره برداری از صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری در راستای حمایت از مبتکران و نوآوران استان به ایشان ارایه شود.

محنایی، افزود: همچنین توسعه فناوری، تقویت فرآیند تجاری سازی و حمایت از گسترش فناوری، تقویت مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان و راه اندازی پارک علم و فناوری در استان از جمله پیشنهادات نخبگان به ایشان است.

تعطیلی 18 آذر منوط به نظر نهایی شورای نگهبان است
دنبال کنید

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، خاطر نشان کرد: ارایه طرح های علمی و قابل اجرا در حوزه گردشگری، گیاهان دارویی، راه اندازی آزمایشگاه مجهز گیاهان دارویی، توسعه شبکه های آزمایشگاهی، طرح جامع حفاظت و صیانت از جنگل های بلوط و … برخی از موارد قابل طرح در نشست نخبگان با معاون علمی و فناوری رئیس جمهور است.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi