پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد فتحی پور از نبود ثبات مدیریت در مناطق آزاد

ارسلان فتحی پور از نبود ثبات مدیریت در مناطق آزاد انتقاد کرد و گفت: این معضل در زمان تغییر دولت ها بروز می کند و با تغییر مدیران سیاسی، عمدتا مدیران رده پایینتر نیز تعویض می شوند. نماینده مردم کلیبر،خداآفرین و بخش هوراند درمجلس شورای اسلامی افزود:مدیریت مناطق آزاد باید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13718
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶


انتقاد فتحی پور از نبود ثبات مدیریت در مناطق آزاد 3

ارسلان فتحی پور از نبود ثبات مدیریت در مناطق آزاد انتقاد کرد و گفت: این معضل در زمان تغییر دولت ها بروز می کند و با تغییر مدیران سیاسی، عمدتا مدیران رده پایینتر نیز تعویض می شوند.

نماینده مردم کلیبر،خداآفرین و بخش هوراند درمجلس شورای اسلامی افزود:مدیریت مناطق آزاد باید به افراد کاردان سپرده شود و نباید درتعیین آنها شرایط سیاسی را لحاظ قرار داد.

وی ادامه داد:دلیل ایجاد مناطق آزاد،رشد تولید و صادرات بوده و باید در این زمینه تلاش کرد، به همین دلیل نیز باید مدیرانی را منتصب کرد که سابقه فعالیت های تولیدی و اقتصادی را دارند.

 

رونق تولید در مناطق آزاد نیازمند برنامه ریزی های طولانی مدت است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بسیاری ازفعالیت های تجاری در مناطق آزاد،معاف از مالیت هستند، بر ضرورت رونق تولید دراین مناطق تاکید کرد و گفت: فعالیت در مناطق آزاد باید به جای واردات محور،تولید محور باشد و نباید کالاهای قاچاق و ممنوعه از مجاری مناطق آزاد به کشور وارد شوند.

این نماینده مردم درمجلس نهم ادامه داد:تلاش تمام مسئولین و مدیران،حمایت از تولیدات داخلی بوده و به همین دلیل نیز،باید مناطق آزاد را به محلی امن برای رشد تولید و صادرات تبدیل کرد.

فتحی‌پور با بیان اینکه رونق تولید درمناطق آزاد نیازمند برنامه ریزی های طولانی مدت است، گفت: به همین دلیل نیز نباید مدیران مناطق آزاد را هر ۴ سال یکبار تعویض کرد.

نماینده مردم کلیبر،خدا آفرین و بخش هوراند درمجلس تاکید کرد:نباید کالاهای بی کیفیت چینی را به مناطق آزاد وارد و به مسافران داخلی عرضه کرد،بلکه هدف از ایجاد تشکیل مناطق آزاد،فروش محصولات داخلی به توریست های  خارجی است./

افزایش راه‌های گریز برای قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی/ سودهای کلان برای قاچاقچیان
دنبال کنید

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi