سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان : نامزد قهرمان هفته ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان آقای انور ملا رحیمی در برنامه این هفته پایش که از شبکه یک سیما پخش می شد در میان یکی از سه نامزد قهرمان هفته ایران قرار گرفت. ** در روز ۲۶ فروردین ۹۴ سقوط ماشینی به داخل یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13637
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان آقای انور ملا رحیمی در برنامه این هفته پایش که از شبکه یک سیما پخش می شد در میان یکی از سه نامزد قهرمان هفته ایران قرار گرفت.

** در روز ۲۶ فروردین ۹۴ سقوط ماشینی به داخل یکی از رودخانه های مسیر بوکان به مهاباد (پل تازه قلعه) و نجات راننده آن توسط یکی از اعضای هییت نجات غریق این شهرستان در رسانه های محلی منطقه باز تاب گسترده ای پیدا کرد تا جای که این خبر در برنامه پایش که هر هفته از شبکه یک سیما پخش می شود مورد تقدیر قرار گرفت و ناجی این عمل به عنوان یکی از نامزد های قهرمان هفته ایران قرار گرفت.

** نکته جالب در برنامه این هفته پایش درج عکسی از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان به عنوان (انور ملا رحیمی از بوکان به خاطر احیا و نجات  مصدوم سقوط کرده به درون رودخانه بوکان ) بود که  از شبه یک سیما روی آنتن رفت در حالی که این مصدوم توسط رییس هیئت نجات غریق بوکان ( عثمان داروند ) نجات و عملیات CPRروی وی انجام گرفته بود.

حال آنکه این اقدام سهوی یا عمدی چه از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان صورت گرفته باشد و یا از طرف تهیه کنندگان این برنامه به عنوان امتیازی منفی در برنامه کاری تهیه کنندگان پایش محسوب خواهد شد.

** نکته قابل تامل دیگری انتشار گسترده عکس مربوط به رییس اداره ورزش و جوانان بوکان در شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از سه نامزد فداکارترین قهرمان هفته ایران در برنامه پایش بود که سئوالات فراوانی را در اذهان عمومی مردم ایجاد می کند.

این در حالی است که دیروز (هشتم اردیبهشت ماه ۹۴) پایگاه خبری اداره ورزش و جوانان بوکان با درج مطلبی عنوان نمود که این اشتباه از سوی تهیه کنندگان برنامه پایش رخ داده است.

Untitled

Untitled

Untitled

پایگاه خبری تحلیلی

۳۰ درصد از واحدهای تولیدی شهرستان بوکان مشکلات نقدینگی دارند
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi