شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: نقش شهدا تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند

دکترفتاح محمدی درجمع خانواده شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه، شهادت هدیه ای الهی وفخر اولیا بوده است، افزود: امروز ملت ایران اسلامی به ویژه مسئولان و خادمین مردم به شهدای خود و خانواده های معزز آنها می بالند. وی با بیان اینکه، نیروی انتظامی متولی امنیت است، اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13572
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

دکترفتاح محمدی درجمع خانواده شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه، شهادت هدیه ای الهی وفخر اولیا بوده است، افزود: امروز ملت ایران اسلامی به ویژه مسئولان و خادمین مردم به شهدای خود و خانواده های معزز آنها می بالند.

وی با بیان اینکه، نیروی انتظامی متولی امنیت است، اظهار داشت: آنها با از خود گذشتگی و فداکاری، امنیت و آسایش را برای همه ما به ارمغان آوردند.

محمدی اظهار داشت: مسئولین و خادمین مردم از خانواده های معظم شهدا که با تقدیم فرزندان برومند خود، که ایران اسلامی را به اوج اقتدار رساندند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه در مقابل هرگونه آسیبی بیمه کرده اند، افتخار می کند.

معاون سیاسی وامنیتی استانداری تاکید کرد: تکریم نیروهای مسلح و امنیتی کشور که تمام وقت و همه وجوشان را در طبق اخلاص گذاشته تا بتوانند نظم و امنیت عمومی را در کشور جاری و از استقلال سیاسی کشور دفاع کنند، یک وظیفه همگانی است.

دکترمحمدی، بازماندگان معزز شهدا را از بزرگترین سرمایه های اجتماعی و معنوی جامعه دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزار صادقی برای آنها باشیم.

در این دیدار از این خانواده ها تجلیل به عمل آمد.

ج/۲۳۸  

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi