شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویب برخی مواد لایحه حمایت از مالکیت فکر در کمیسیون صنایع ومعادن

محمدرضا خانمحمدی خرمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در مورد جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: لایحه مالکیت فکری مورد بررسی قرار گرفت و مسوولانی از صدا و سیما و وزارت ارتباطات حضور داشتند. نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی از تصویب برخی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13524
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱


محمدرضا خانمحمدی خرمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در مورد جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: لایحه مالکیت فکری مورد بررسی قرار گرفت و مسوولانی از صدا و سیما و وزارت ارتباطات حضور داشتند.


نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی از تصویب برخی از مواد لایحه مالکیت فکری خبر داد و گفت: به برخی از مواد هم به لحاظ حق کپی رایت و… پیشنهاد حذف داده شد.


وی ادامه داد: در جلسه امرور همچنین در خصوص وکلای دادگستری که تعدادی از تبصره‌های آن مربوط به لایحه دولت بود، مورد بررسی قرار گرفت و جمع بندی آن به جلسه بعد موکول شد.


خانمحمدی خرمی با بیان اینکه در جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن جوانان میهمان کمیسیون بودند، افزود: هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن جوانان  گزارشی در جلسه ارائه کردند.


نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع ومعادن با بیان اینکه در این گزارش، خانه صنعت و معدن دل نگرانی‌هایی در خصوص تولید داشتند، گفت: در این جلسه  شاخص‌های اقتصادی با توافق هسته‌ای و یا عدم توافق بررسی شد و این تشکل دل نگرانی هایی داشت  و راه کار هایی عنوان شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi