جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نظارت‌های مقطعی؛ عامل جولان گران‌فروشی در مراکز خدماتی- رفاهی

سیدناصر موسوی‌لارگانی تاکید بر ضرورت تشدید نظارت بر عملکرد مراکز خدماتی- رفاهی چون رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، گفت: متاسفانه برخی مواقع ضعف نظارت‌ دستگاه‌های مسئول موجب تحمیل قیمت‌های بسیار گزاف به مردم شده است.   نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید نظارت‌های منسجمی بر عملکرد دستگاه‌های ارایه خدمات صورت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13087
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۴۶

سیدناصر موسوی‌لارگانی تاکید بر ضرورت تشدید نظارت بر عملکرد مراکز خدماتی- رفاهی چون رستوران‌ها و فروشگاه‌ها، گفت: متاسفانه برخی مواقع ضعف نظارت‌ دستگاه‌های مسئول موجب تحمیل قیمت‌های بسیار گزاف به مردم شده است.  

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید نظارت‌های منسجمی بر عملکرد دستگاه‌های ارایه خدمات صورت بگیرد، افزود: تنها راه مبارزه با گران فروشی و تحمیل هزینه‌های بسیار بر مردم نرخ‌گذاری‌ها و همچنین نظارت بر رعایت آن است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری تغییر مداوم تابلوی قیمت‌ها در رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا در یک سال اخیر، تصریح کرد: تغییر قیمت‌ها در ماه‌ها اخیر به‌گونه‌ای بوده که در حال حاضر ملاک و شاخص معینی بر نرخ خدماتی که این مراکز به مشتریان اعلام می‌کنند وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نظارت بر مراکز خدماتی به ارتقا کیفیت این مراکز و کسب رضایت بیشتر مشتریان می انجامد، گفت: برخورد قاطع با مراکز خدماتی-رفاهی متخلف که به ضوابط و قوانین موجود پایبند نیستند باید اولویت رسیدگی دستگاه‌های نظارتی باشد.

موسوی‌لارگانی با مثبت ارزیابی کردن نقش دستگاه‌های نظارتی در تنظیم بازار شب عید و همچنین نظارت بر عمکلرد فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، افزود: نظارت‌های منقطع معضلی است که به نرخ‌گذاری‌های سلیقه‌ای در برخی مراکز منجر می‌شود از این رو لازم است با تمام شدن نوروز نیز شاهد تمدید نظارت‌ها بر تمامی مراکز خدماتی بوده تا شاهد گران فروشی نباشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پلمب واحدهای گران فروش و متخلف بهترین راهکاری است که می‌تواند به تنظیم بازار و همچنین رضایت مشتریان منجر شود./

اعلام اسامی سازمان‌های مرتبط با زمین‌خواری
دنبال کنید

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi