سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

الحاق مواد جدید به لایحه شوراهای حل اختلاف/تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورا

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛«محمد علی اسفنانی»، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مطرح شدن لایحه شوراهای حل اختلاف در هفته آینده اظهار کرد: روز یکشنبه چندین ماده مربوط به لوایح شوراهای حل اختلاف در کمیسیون قضایی تصویب شد و به ۴۰ ماده تصویب شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13014
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از باشگاه خبرنگاران؛«محمد علی اسفنانی»، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به مطرح شدن لایحه شوراهای حل اختلاف در هفته آینده اظهار کرد: روز یکشنبه چندین ماده مربوط به لوایح شوراهای حل اختلاف در کمیسیون قضایی تصویب شد و به ۴۰ ماده تصویب شده پیش از این اضافه شد.

 

وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف افزایش صلاحیت رسیدگی به امور مالی از ۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان و تعیین حداقل حقوق برای کارکنان شورای حل اختلاف بود.

 

اسفنانی اظهار کرد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف فقدان صلاحیت شوراهای حل اختلاف در خصوص رسیدگی به دعاوی مربوط به اموال غیر منقول بود.


وی ادامه داد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف، داشتن مدرک لیسانس برای اعضای شورا در شهر و همچنین داشتن مدرک دیپلم برای اعضای شورای در روستاها می‌باشد.

 

این عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تغییرات آن که کار بسیار مهمی است بحث تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورای حل اختلاف است.

 


 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi