پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

معارفه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

معارفه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد آیین معارفه علی نارکی دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.   در این نشست که در روز سه شنبه ۱۸ فروردین برگزار شد ، مدیرعامل این شرکت با اشاره به نقش نظام مشارکت در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

کرونا :

معارفه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

معارفه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد
آیین معارفه علی نارکی دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

در این نشست که در روز سه شنبه ۱۸ فروردین برگزار شد ، مدیرعامل این شرکت با اشاره به نقش نظام مشارکت در صنعت نفت گفت : امروزه موفقیتهای سازمان برتر مرهون نیروی انسانی شایسته ، توانمند ، خلاق و کارآفرین آن است .
مهندس امین محمدی از نظام مشارکت بعنوان یکی از موفق‌ترین سیستم‌های جدید مدیریتی در جهان امروز نام برد و افزود: اجرای نظام مشارکت کشورها باعث افزایش بهره‌وری و کیفیت شده و نقش مهمی در تحریمها و مشکلات اقتصادی در صنعت نفت کشور داشته و راهکاری برای خودکفایی ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی است .
در ادامه دبیر جدید نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت : امیدواریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال “همدلی و همزبانی دولت و ملت” نامگذاری شده است بتوانیم در نظام مشارکت و در کنارهم به آینده صنعت نفت گچساران نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
علی نارکی افزود: امروزه در دنیا هرجایی که شرکت ها به منابع انسانی توجه کردند پویایی آن شرکتها رقم خورد و ما نیز امیدواریم در راستای بهبودی سازمان بتوانیم به پویایی سازمان بیاندیشم .
عبدالرسول رضایی دبیر اسبق نظام پیشنهادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز اظهار داشت : از سال ۱۳۸۰ تاکنون که نظام مشارکت در صنعت نفت گچساران راه‌اندازی شده است ۴۲هزار و ۴۳۵ پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده که از این تعداد ، یک هزار و ۳۸۰ پیشنهاد آن عملیاتی شده است .
در پایان این جلسه مدیرعامل حکم انتصاب علی نارکی را به ایشان ابلاغ و از زحمات عبدالرسول رضایی تقدیر و تشکر به عمل آورد .

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi