جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا سیزدهم فروردین ماه ۶۵ هزار و ۵۴۹ مسافر و نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس این استان اسکان یافته‌اند. اردشیر یاری با اشاره به آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: طرح اسکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12913
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

کرونا :

بیش از ۶۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافتند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا سیزدهم فروردین ماه ۶۵ هزار و ۵۴۹ مسافر و نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس این استان اسکان یافته‌اند.

اردشیر یاری با اشاره به آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس از ۲۸ اسفندماه آغاز شد و تا سیزدهم فروردین ماه ۱۲ هزار و ۹۳۵ خانوار در مدارس این استان اسکان یافته‌اند.

وی بیان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی ( ۲۸ اسفندماه ) تا سیزدهم فروردین ماه ۶۵ هزار و ۵۴۹ مسافر و گردشگر نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۸ اسفندماه تا سیزدهم فروردین ماه ۱۳۷ هزار و ۶۵۳ نفر روز مسافر نوروزی در مدارس این استان اسکان یافته‌اند.

یاری خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد مسافران نوروزی اسکان داده شده در مدارس کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی بوده‌اند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi