چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خروج نیروهای شرکت توتال از یمن

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد: با آن که شهر صنعا و منطقه خریر یمن تحت تاثیر حمله نظامی شبانه نیروهای عربستان قرار نگرفته است، شرکت توتال همه نیروهای مهاجر خود را از این دو منطقه خارج کرده است. سخنگوی شرکت توتال روز دوشنبه (١٠ فروردین ماه) به رویترز گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، شرکت فرانسوی توتال اعلام کرد: با آن که شهر صنعا و منطقه خریر یمن تحت تاثیر حمله نظامی شبانه نیروهای عربستان قرار نگرفته است، شرکت توتال همه نیروهای مهاجر خود را از این دو منطقه خارج کرده است.

سخنگوی شرکت توتال روز دوشنبه (١٠ فروردین ماه) به رویترز گفت: همه اقدامهای لازم را به منظور تضمین حداکثری شرایط امنیتی برای نیروهای باقیمانده در این مناطق به کار گرفته است.
شرکت توتال اعلام کرد که فعالیتش در بلوک ١٠ یمن کاهش یافته و تولید گاز آن تنها برای تامین سوخت نیروگاههای داخلی تولید برق و عرضه گاز به مناطق مجاور تثبیت شده است.
سخنگوی توتال همچنین اعلام کرد: ما به عنوان یکی از سهامداران کارخانه ال ان جی یمن، می دانیم که تعداد نیروهای فعال (بومی و مهاجر) در این کارخانه به حداقل لازم کاهش یافته است و اجرای حداکثر تدابیر و اقدامهای امنیتی در محل ادامه دارد.

منابع آگاه روز یکشنبه (٩ فروردین ماه) به رویترز اعلام کردند که روند صادرات ال ان جی از کارخانه ۶,٧ میلیون تن در سال یمن عادی است.
شرکت فرانسوی توتال، مدیریت پایانه بلحاف با ظرفیت صادرات ۶ میلیون و ٧٠٠ هزار تن ال ان جی را در سال برعهده دارد. این پایانه، ال ان جی را به آسیا و برخی کشورهای اروپایی صادر می کند.

داده های اداره اطلاعات انرژی آمریکا، یمن را یک کشور تولید کننده کوچک نفت با ذخایر اثبات شده ای در حدود سه میلیارد بشکه معرفی می کند که تولید نفت خام آن در ماه مارس ٢٠١۴ حدود ١٠٠ هزار بشکه در روز تخمین زده شده است.
بیشتر نفت خام یمن، در امتداد استان مارب تا استان الجوف در شمال و بقیه از منطقه المسیله در جنوب شرقی این کشور تولید می شود.

اردبیلی ها پالایشگاه می خواهند
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi