سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳

حمله دزدان دریایی به نفتکش ایرانی

نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: در روز پایانی سال ٩٣ دزدان دریایی خلیج عدن با قصد تصرف کشتی نفتکش ایرانی، چند بار به کشتی حمله کردند، که این حمله ها ناکام ماند. به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دو فروند قایق دزدان دریایی به کشتی نفتکش ایرانی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12637
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱



نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: در روز پایانی سال ٩٣ دزدان دریایی خلیج عدن با قصد تصرف کشتی نفتکش ایرانی، چند بار به کشتی حمله کردند، که این حمله ها ناکام ماند.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دو فروند قایق دزدان دریایی به کشتی نفتکش ایرانی در حوالی تنگه باب المندب نزدیک شد و پس از تیراندازی، نفتکش را مجبور به توقف کرد.


با اعلام به موقع وضع اضطراری، یکی از گروه های محافظ کشتیهای تجاری نیروی دریایی ارتش وارد عمل شد و دزدان متواری شدند.


سه ساعت پس از این درگیری، این بار دزدان دریایی با تعداد شش فروند قایق تندرو مجهز به سلاحهای نیمه سنگین با اطلاع از حضور تیم محافظ به سمت کشتی ایرانی حمله کردند و پس از چند ساعت درگیری شدید با همکاری خوب کارکنان کشتی و پیروی از دستورهای تاکتیکی تیم محافظ، دزدان دریایی مجبور به عقب نشینی و ترک منطقه شدند.


در سال ٩٣ این شدیدترین درگیری میان گروههای محافظ کشتیهای تجاری نیروی دریایی ارتش با دزدان دریایی خلیج عدن بود که با اطلاع داشتن دزدان از حضور تیم محافظ، پس از درگیری چند ساعته متواری شدند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi