شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار : دولت تدبیر و امید به وعدها و باورهای خود پایبند است

سید موسی خادمی با بیان این مطلب در بیستمین نشست شورای اداری در سال ۹۳، اظهار داشت: موفقیت دولت در کاهش نرخ تورم ۴۴ درصدی به ۱۶ درصد تا کنون که کاهش منحصر به فردی بوده یکی از این موفقیت ها بوده است. وی، افزود: در حوزه رونق و رشد اقتصادی شاهد بودیم رشد منهای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12473
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱

سید موسی خادمی با بیان این مطلب در بیستمین نشست شورای اداری در سال ۹۳، اظهار داشت: موفقیت دولت در کاهش نرخ تورم ۴۴ درصدی به ۱۶ درصد تا کنون که کاهش منحصر به فردی بوده یکی از این موفقیت ها بوده است.

وی، افزود: در حوزه رونق و رشد اقتصادی شاهد بودیم رشد منهای پنج درصدی که برای کشور فاجعه به شمار می رفت از ابتدای دولت تدبیر و امید به رشد سه درصدی رسیده است.

خادمی، با بیان اینکه به دلیل مشکلات کشور تأثیر مثبت این اقدامات کمتر برای مردم جامعه قابل مشاهده است، گفت: با این حال چشم انداز مثبتی نسبت به عملکرد دولت وجود دارد و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد شاهد رونق و تلاش بیشتری در کشور باشیم .

استاندار یکی دیگر از موفقیت های دولت تدبیر و امید را تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای برای حفظ منافع ملی و حقوق هسته ای دانست و افزود: مذاکرات ضمن توفیق هایی که تا کنون داشته در حال اجراست که افزایش فهم بهتر دنیا از ایران و کاهش ایران هراسی در دنیا از نتایج قطعی این مذاکرات است.

افزایش امید و انسجام داخلی از موفقیت های دولت یازدهم است

استاندار، افزایش امید، وحدت و انسجام داخلی را یکی از موفقیت های مهم دولت یازدهم عنوان کرد و  اظهار داشت: این انسجام متفاوت از گذشته است و موجب می شود کشور متناسب با استعداد ها، منابع و تاریخ تمدنش به جایگاه واقعی خود برسد.

لازمه بهبود جایگاه استان تغییر و رشد رتبه فعالیت های استان در سالهای آینده است

اجازه ندادیم دشمن به اقتصاد آسیب بزند/ نوسانات بورس طبیعی است
دنبال کنید

استاندار، انسجام تیم مدیریتی و نمایندگان استان را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تعامل، همدلی و تلاش گسترده تیم مدیریتی و نمایندگان در یک سال اخیر موجب شد در برخی از زمینه ها شاهد بهبود جایگاه استان و شاهد کسب دستاوردهای خوبی برای استان باشیم.

خادمی، با بیان اینکه در برخی از فعالیت ها توانسته ایم جایگاه مناسبی در کشور کسب کنیم، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه درآمدهای مالیاتی و کسب مازاد درآمد در رتبه یک تا سه قرار دارد که این حرکت موجب افزایش ۳۰ میلیارد تومانی اعتبارات عمرانی استان خواهد بود.

وی، افزود: در مجموع تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ملی در سال ۹۳ با وجود مشکلات و سختی های اخذ تسهیلات در استان ۹۰ میلیارد تسهیلات جذب شده است .

خادمی، گفت: در سال قبل در حوزه تسهیلات تکلیفی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در رتبه آخر قرار داشت ولی در سال جاری، اولین استان بوده است.

استاندار، اظهار داشت: لازمه بهبود جایگاه استان و خروج از محرومیت این است که جایگاه استان با تلاش و کوشش بی وقفه در طول سالیان متمادی در فعالیت ها عوض شود و به رتبه های یک و دو برسد و در تک تک فعالیتها جایگاه استان عوض شود.

وی، به کسب جایگاه یک تا سه استان برای استان در جذب اعتبارات  عمرانی اشاره کرد و گفت: این اتفاق می بایست به عنوان مثال ۱۰ تا ۱۵ سال تکرار شود تا در نتیجه شاهد بهبود رتبه استان شویم .

رئیس شورای اداری استان؛ مجموعه مدیران استان را مدیرانی همراه و بدون حاشیه دانست و گفت: نتیجه این همراهی این شده است که اعتبار عمرانی جذب شده در سال ۹۳ از  مجموع اعتبارات عمرانی استان در سال های ۹۱ و ۹۲  بیشتر باشد.

کاهش اتکا شهرداری ها به درآمد صدور پروانه های ساختمانی در ۱۰ سال/ شفاف سازی وصول عوارض ملی و محلی
دنبال کنید

وی، اظهار داشت: در حالی شاهد این اتفاقات هستیم که در کشور هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است ضمن اینکه قیمت نفت نیز کاهش یافت و هنوز تحریم های ظالمانه برقرار است.

برنامه ریزی سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد به نحوی باشد که وزن استان افزایش یابد

استاندار، سال ۹۴ را سالی حساس دانست و گفت: در سال آینده مذاکرات هسته ای تعیین تکلیف می شوند که مطابق با نتیجه مذاکرات سناریوی مدیریتی کشور عوض می شود.

خادمی، یکی دیگر از اتفاقات مهم  سال آینده را انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: سیاست دولت در این خصوص حفظ استقلال و حفاظت از رأی مردم است و دولت نقشی غیر از مجری گری انتخابات ندارد.

وی، کاهش درآمد نفت و تأثیر آن در بودجه سال ۹۴ را یکی دیگر از اتفاقات سال آینده عنوان کرد و افزود: مدیران با پرهیز از هزینه های بی مورد و تشریفاتی این وضعیت را مدیریت کنند.

رئیس شورای اداری استان، سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد را رویداد ویژه سال ۹۴ دانست و افزود: برنامه ریزی ها، طراحی ها و ابتکارات در راستای این سفر به نحوی باشد که وزن استان در این سفر افزایش یابد و نگاه به استان به عنوان استانی با فرهنگتر، بزرگتر و مهمتر افزایش یابد.

محمدیان -۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi