چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه ساخت ۳ سکوی نفتی مشترک ایزوایکو و عمان

پروژه ساخت سه سکوی مشترک نفتی ایران و عمان و ٣۶ فروند شناور فراساحلی در ایزوایکو در دست اجراست.به گزارش شانا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مانا، حمید رضاییان اصل، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو گفت: ساخت سکوهای مشترک ایران و عمان جزو برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است، به گونه‌ای که از چندی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12242
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
پروژه ساخت سه سکوی مشترک نفتی ایران و عمان و ٣۶ فروند شناور فراساحلی در ایزوایکو در دست اجراست.
به گزارش شانا، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مانا، حمید رضاییان اصل، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو گفت: ساخت سکوهای مشترک ایران و عمان جزو برنامه‌های این شرکت قرار گرفته است، به گونه‌ای که از چندی پیش ساخت سه دستگاه سکوی نفتی آغاز شده است و پیش بینی ما این است که این پروژه طی ١٨ ماه به پایان برسد.

رضاییان اصل در ادامه به قرارداد سفارش ساخت ٣۶ فروند شناور ساپلای بوت اشاره کرد و افزود: ١٠ فروند از این شناورها متعلق به کشتیرانی والفجر است که در این خصوص، مذاکر‌ات صورت گرفته و نقشه‌های اولیه به کشتیرانی والفجر ارائه شده و قرار است کشتیرانی والفجر نماینده‌ای را برای جزئیات پروژه و مذاکره معرفی کند.
وی یادآور شد: برای تامین منابع مالی پروژه با بانک توسعه تعاون صحبت شده و بانک توسعه تعاون قول تامین منابع را داده است و پیش بینی ما این است که بتوانیم از طریق این بانک و حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت میان ٧۵ تا ٨٠ درصد برای ساخت این شناورها تسهیلات پرداخت کنیم.

مدیرعامل کشتی سازی ایزوایکو گفت: دیگر سفارشهای ساخت کشتی مربوط به شرکتهای بخش خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل دریایی است.
رضاییان درباره مراحل ساخت کشتی ایران ـ کاشان اظهارکرد: ساخت این کشتی بخوبی در حال پیشرفت است. مشکلات عمده پروژه کاملا برطرف شده و پیش بینی می شود تا دو ماه آینده تست دریانوردی این کشتی انجام شود.

تهران و اسلام‌آباد ملاحظات سیاسی را کنار بگذارند
دنبال کنید

مدیرعامل مجتمع کشتی سازی ایزوایکو با اشاره به پروژه‌های ایزوایکو در سال ٩۴، گفت: ایزوایکو تعداد ٣۶ فروند شناور در حوزه ساپلای بوت همچنین حدود ۵ تا ۶ فروند شناور در کلاسهای مسافری و هتلهای دریایی از سوی بخش خصوصی سفارش دریافت کرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi