جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سوابق مرتبط و ارتقای پلکانی از مدیریت میانی تا عالی ، ویژگی مدیرعامل جدید بانک ملت

به گزارش مجلس نیوز ، روح الله بیگی ئیلانلو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خانه ملت درباره انتصاب علی رستگار به عنوان مدیرعامل بانک ملت گفت: اقتصاد امروز کشور به استفاده از ظرفیت بانک ها نیاز دارد البته انجام این مهم باید با تدابیر کارشناسی همراه باشد. نماینده مردم تکاب،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12109
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲:۳۶

به گزارش مجلس نیوز ، روح الله بیگی ئیلانلو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خانه ملت درباره انتصاب علی رستگار به عنوان مدیرعامل بانک ملت گفت: اقتصاد امروز کشور به استفاده از ظرفیت بانک ها نیاز دارد البته انجام این مهم باید با تدابیر کارشناسی همراه باشد.

نماینده مردم تکاب، میاندوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه مدیرعامل جدید بانک ملت دارای تجربه و سوابق مرتبط با حوزه بانکی بوده و تمامی مراحل را از مدیریت میانی تا عالی طی کرده است ادامه داد: مدیریت بانک ها می توانند با برنامه ریزی های استراتژیک و عملیاتی زمینه تحول اقتصادی کشور را فراهم کند، انتصاب علی رستگار به عنوان مدیرعامل بانک ملت جمهوری اسلامی ایران با داشتن سوابق حرفه ای می تواند این بانک را در موقعیت ممتازی قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: امیدوارم رستگار مدیرعامل جدید بانک ملت  با استفاده از تجربه و دانش خود زمینه ارتقای فعالیت های بانکداری را در کشور فراهم کند و سیاست های این بانک را در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تنظیم کند.

بیگی ئیلانلو گفت: مدیریت جدید بانک ملت باید شرایطی را فراهم کند که از ظرفیت این بانک در رونق تولید کشور استفاده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در هر صورت نمایندگان مردم در خانه ملت از کسانی که برای خدمت به مردم در حوزه های مختلف مانند بانکداری فعالیت می کنند حمایت خواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi