جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تقویت رابطه حاکمیت و شرکتهای خصوصی در صنعت پتروشیمی

شرکتهای پتروشیمی واگذار شده در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی نیازمند افزایش همکاری و تعامل با بخشهای حاکمیتی هستند. به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی مبلغ، مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در دومین همایش مدیران منابع انسانی شرکتهای پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به خصوصی شدن بسیاری از شرکتهای پتروشیمی، طراحی و تدوین نظام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11944
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۰۲
شرکتهای پتروشیمی واگذار شده در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی نیازمند افزایش همکاری و تعامل با بخشهای حاکمیتی هستند.

به گزارش خبرنگار شانا، مرتضی مبلغ، مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در دومین همایش مدیران منابع انسانی شرکتهای پتروشیمی اظهار کرد: با توجه به خصوصی شدن بسیاری از شرکتهای پتروشیمی، طراحی و تدوین نظام جامع خدمات منابع انسانی ضروری است و می‌توان با یکپارچگی و جامعیت بیشتری، تعامل و همکاری میان دولت و بخش خصوصی را محقق کرد.

وی افزود: ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی سبب می‌شود تا روند توسعه صنعت پتروشیمی ایران نیز شتاب گرفته و با جهش، مسیر توسعه خود را طی کند.

مبلغ با بیان این‌که شرکتهای خصوصی باید اختیار عمل داشته باشند، گفت: نظام یکپارچه خدمات منابع انسانی می‌تواند برخی مشکلات و چالشهای موجود که پس از خصوصی سازی پدید آمده است را مرتفع کند.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: روند یکپارچه سازی و هماهنگی در تصمیم گیریهای منابع انسانی بویژه در مناطق عملیاتی، تاثیر بسیار مثبتی را در روند فعالیت مجتمعهای پتروشیمی پدید خواهد آورد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi