یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعدام میراث مکتوب جهان اسلام از سوی دولت های غربی

حیدرپور هشدار داد: اعدام میراث مکتوب جهان اسلام از سوی دولت های غربی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: غربی ها برای ایجاد تحریف و غلط کردن منابع تاریخ اسلامی این اسناد را جمع آوری می کنند تا در نهایت تاریخ اسلام را مخالف چیزی که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11846
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۴۱


حیدرپور هشدار داد:


اعدام میراث مکتوب جهان اسلام از سوی دولت های غربی


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: غربی ها برای ایجاد تحریف و غلط کردن منابع تاریخ اسلامی این اسناد را جمع آوری می کنند تا در نهایت تاریخ اسلام را مخالف چیزی که بوده است نشان دهند.


اعدام میراث مکتوب جهان اسلام از سوی دولت های غربی 3

عوض حیدرپور شهرضائی با اشاره به رویکرد غرب در از بین بردن بن مایه های فرهنگی و اسلامی گفت: امروز غرب در صدد است با خرید، انتقال و معدوم کردن اسناد تاریخی و میراث مکتوب جهان اسلام باعث از بین رفتن هویت مسلمانان شود.


نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از رسالت هایی که بر دوش مسئولان نظام قرار گرفت این بود که کلیه سوابق تاریخی و فعالیت اسلامی دانشمندان و بزرگان جهان اسلام جمع آوری شود که از عهده این کار نیز برآمدند.


وی افزود: امروز نیز در راستای فعالیتی که غرب شروع کرده و منجر به از بین رفتن اسناد تاریخی اسلامی شده است، دولت فعالیتی را آغاز کرده است تا با ایجاد سایت هایی در کشورهای مورد هدف غربی ها، اقدام به جمع آوری اسناد، مدارک، منابع و و میراث تاریخی اسلامی کند.


حیدرپور شهرضائی در ادامه به هدف غرب مبنی بر جمع آوری این اسناد اشاره و بیان کرد: غربی ها برای ایجاد تحریف و غلط کردن منابع تاریخ اسلامی این اسناد را جمع آوری می کنند تا در نهایت تاریخ اسلام را مخالف چیزی که بوده است نشان دهند.

استاندار سمنان: دولت در کنار بخش خصوصی، تجارت و تعاون قرار دارد
دنبال کنید


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کاری که در جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است جمع آوری سوابق تاریخی مربوط به حوزه اسلام و فعالیت های اسلامی بوده که در نهایت باید به صورت مجموعه هایی در سازمان های اسناد و بعضا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار بگیرد./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi