پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سیاست دوگانه آمریکا با کشته شدن سه مسلمان روشن‌تر شد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به کشته شدن سه مسلمان در آمریکا و سکوت کشورهای غربی و آمریکا در این رابطه، گفت: کشته شدن این سه مسلمان توسط فردی با سوابق ضدیت با مسلمانان نشان می‌دهد که این جنایت کاملا اعتقادی است. این فرد پیش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11457
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به کشته شدن سه مسلمان در آمریکا و سکوت کشورهای غربی و آمریکا در این رابطه، گفت: کشته شدن این سه مسلمان توسط فردی با سوابق ضدیت با مسلمانان نشان می‌دهد که این جنایت کاملا اعتقادی است. این فرد پیش از این در فیس‌بوکش ضمن مطرح کردن تهدیدهایی، نفرت خود را نسبت به مسلمانان اعلام کرده بود.


به گفته وی، این مسلمانان تنها به دلیل اعتقادشان کشته و مورد حمله واقع شده‌اند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این اتفاق آزمونی برای کشورهای مدعی حقوق بشر، آزادی بیان و مبارزه با خشونت و تروریسم است، گفت: باید در این میدان صداقت کشورها را در ادعایشان بسنجیم، باید میزان صداقت نهادهای بین‌المللی و شخصیت سیاسی برخی مدعیان حقوق بشر بخصوص رسانه‌های مدعی آزادی بیان و واقع‌گرایی همچون سی‌ان‌ان و بی‌سی‌سی و سایر رسانه‌هایی که ادعا می‌کنند به دنبال حقیقت و واقعیت هستند مشخص شود.


نقوی حسینی افزود: این رسانه‌ها گاهی برای سرنوشت یک گوزن، روباه و گربه برنامه‌هایی موثق داشته و به تفسیر و تحلیل می‌پردازند و دوربین‌های خود را برای پیگیری این ماجرا به آن کشورها می‌فرستند، حال سوال این است که چطور در مقابل به قتل رسیدن سه انسان بیگناه تنها به دلیل اعتقادشان حتی حاضر به تهیه گزارش، مصاحبه با خانواده‌هایشان و فرستادن دوربین به محل جنایات نیستند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کشته شدن این سه مسلمان در جامعه مدعی دموکراسی و حقوق بشر غربی آزمونی جدی است که تاکنون این جوامع در این آزمون مردود شده‌اند، این نشان می‌دهد که ادعای حقوق بشری و حمایت از آزادی بیان و آزادی اعتقادات و دیدگاه‌ها یک دروغ و سیاست ابزاری برای تامین منافع و دنبال کردن اهداف و مقاصدشان است. اینها درد بشریت و آزادی بیان ندارند.

قوه قضائیه تنها روزنه امید مردم برای مبارزه با مفاسد در کشور است
دنبال کنید


وی با تاکید بر اینکه کشورهای مسلمان باید به این موضوع ورود پیدا کنند، گفت: وزارت خارجه کشورهای مسلمان از جمله وزارت خارجه کشورمان باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند و از نهادهای بین‌المللی و آمریکا بپرسند که چطور در مقابل کشته شدن سه شهروند مسلمان تنها در حد محکوم کردن قانع می‌شوند و واکنش دیگری نشان نمی‌دهند آن هم کشوری که گاهی برای اعدام قاچاقچی بیانیه صادر می‌کند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که تمام کشورهای مسلمان و رسانه‌های جهان اسلام به ویژه دستگاه‌های دیپلماسی این کشورها باید با فعال شدن در این حوزه حداقل از حقوق شهروندی مسلمانان دفاع کنند./


 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi