جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت

گروسی مطرح کرد: دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در زمینه افزایش قیمت مرغ گفت: برنامه ریزی ها در زمینه بازار اقلام خوراکی باید به نجویی صورت گیرد که عرضه و تقاضا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11455
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۴۲


گروسی مطرح کرد:


دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت


عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با انتقاد از عملکرد ستاد تنظیم بازار در زمینه افزایش قیمت مرغ گفت: برنامه ریزی ها در زمینه بازار اقلام خوراکی باید به نجویی صورت گیرد که عرضه و تقاضا در بازار متعادل باشد.


دوئل مرغ‌‌‌ها در بازار بر سر قیمت 3

حسین گروسی درباره افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: یکی از دلایل مهم رشد قیمت مرغ در بازار در روزهای گذشته عدم عرضه کافی مرغ است.


نماینده مردم شهریار٬ قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی٬ ادامه داد: برای عدم تکرار گرانی مرغ در بازار باید برنامه ریزی و کارشناسی جامع انجام شود تا هر چند وقت یکبار با این مشکل روبرو نشد.


این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ادامه داد: باید پذیرفت خانوارها به اقلام خوراکی مانند مرغ نیاز دارند بنابراین باید دولت تلاش کند قیمت اقلام خوارکی با نوسان شدید روبرو نشود.


گروسی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد که معمولا برای تنظیم بازار ارائه می شود نیز در چند روز گذشته همزمان با رشد مرغ زنده، با افزایش روبرو شده است که این صحیح نیست و باید ستاد تنظیم بازار عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: برای عرضه کافی مرغ گوشتی باید تولید کنندگان مرغ را حمایت کرد تا وضعیت عرضه و تقاضا در بازار مرغ به تعادل برسد و زمینه کاهش قیمت مرغ فراهم شود.


گفتنی است ایران با دارا بودن ۲۳ هزار واحد پرورش مرغ گوشتی جزء ۱۰ کشور اول دنیا به لحاظ میزان تولید مرغ گوشتی است./

اخباری که از ایران در خارج منعکس می شود با واقعیات تفاوت بسیاری دارد
دنبال کنید


پایان پیام   


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi