سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

ندانعمتی

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت

شهردار دوگنبدان گفت: با توجه به افزایش فضا و گستردگی شهر به بیش از دو ایستگاه دیگر نیاز است ولی درخواست دو ایستگاه شهری داریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 114209
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۴۰

کرونا :

ندانعمتی

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت

به گزارش کرونا نیوز گچساران محمدعلی مرادی‌فر رئیس شورای شهر دوگنبدان در آئین غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان پس از تبریک به کارکنان سازمان آتش‌نشانی اظهار داشت: حساسیت کار آتش‌نشان‌ها بسیار بالاست و شغل این قشر مستقیم با جانشان سروکار دارد و باید توجه ویژه‌ای به این قشر داشت.
وی افزود: آتش نشانان مشکلات زیادی دارند که باید به آن‌ها توجه داشت و دغدغه‌های آنان را برطرف کرد.
رئیس شورای شهر دوگنبدان تصریح کرد: در بحث تجهیزات هر چه ایستگاه‌های ما مجهزتر باشند سختی این شغل و فشار کاری کارکنان این سازمان کمتر است پس باید برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی و رفع نواقص همه در کنار هم تلاش کنیم.
سید محمد طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورا در این نشست ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: آتش نشانان به سبب کمک به مردم در بحرانی ترین موارد نزد مردم دارای احترام و ارزش بسیار هستند.
وی افزود: در مواقع بروز حادثه و آتش، اولین جایی که نگاه مردم به آن می باشد و به آن امید دارند، مراکز آتش نشانی است.
این عضوشورای شهر تصریح کرد: آتش نشان فقط مختص آتش سوزی نیستند و در مواقع بحرانی مثل فرشتگانی نجات‌بخش بدون پروا در حوادث حضور پیدا می‌کنند.
وی افزود: آتش نشانان در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از جمله آتش سوزی، غرق شدگی،زلزله و غیره حضور پیدا می‌کنند و مردم را از بحران چه از لحاظ مالی و جانی نجات می‌دهند.
طاهری با اشاره به خطر پذیر بودن آتش نشانان برای نجات جان و مال مردم تصریح کرد: نمی توان گفت که آتش نشانی شغل است، بلکه یک عشق و علاقه می باشد.
وی با اشاره به برخی مشکلات و کمبود‌های آتش نشانان اظهار داشت: از مسئولین تقاضا دارم به آتش نشانان از جهت حقوق و مزایا، تسهیلات و امکانات رفاهی و غیره رسیدگی شود، همچنین ایستگاه‌های آتش نشانی نیز به امکانات، تجهیزات مجهز شوند.
غلامرضا شکوهی نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان نیز گفت: ما در شورای شهر باحمایت از خواسته های آتش نشانان قدر دان زحمات آنها خواهیم بود.
وی کار آتش نشانی را سخت و زیان آور عنوان کرد و گفت: آتش نشانی از مشاغلی است که خود با خطر مواجه کرده و به دل خطر می‌روند تا نجات بخش دیگران باشند.
شکوهی افزود: از آتش نشانان نیز آنگونه که شایسته یک آتش نشان است با رفتار و برخورد خود الگویی تمان عیار برای شهروندان و سایر همکاران باشند.
وی اضافه کرد: قبول داریم آنگونه که باید به امورات معیشتی آتش نشانان رسیدگی نمی شود ولی این مشکلات و گلایه ها نباید باعث دلسردی و کم کاری آنها گردد،هرچند که تا کنون همچین موضوعی در بین آتش نشانان ما مشاهده نشده است.
محمد علی کرمی فر عضو شورای شهر و رئیس شورای شهرستان نیز اظهار دلشت: باید تلاش ها و ایثار پرسنل آتش نشانی را ارج نهاد و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
وی خطاب به شهردار گفت: باید کاری کنیم که نیروهای آتش نشانی به حق و حقوق خود برسند چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.
کرمی فر تصریح کرد: در لحظه وقوع حوادث هر کس در تلاش است تا خود را از خطرها نجات دهد و تنها کسانی که برعکس این رفتار عمل می کنند آتش نشانان هستند و تا جایی که می توانند خود را به کانون حادثه نزدیک و برای نجات افراد تلاش می کنند.
وی تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی را برای خدمات رسانی بهتر از دیگر موضوعاتی دانستند که باید در اولویت و دستور کار قرار گیرد
رضا قشقایی شهردار دوگنبدان نیز اظهار داشت: با پیگیری مکرر آتش‌نشانی شهرداری دوگنبدان به سازمان آتش‌نشانی تبدیل شد و این مورد زمینه فعالیت و مکاتبات را راحت‌تر می‌کند.
وی عنوان کرد: ما در حال حاضر دو ایستگاه آتش‌نشانی فعال در شهرستان داریم و با توجه به افزایش فضا و گستردگی شهر به بیش از دو ایستگاه دیگر نیاز است ولی درخواست دو ایستگاه شهری داریم.
وی افزود: در راستای تجهیز کردن دو ایستگاه دیگر نیاز به همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و سایر مسئولان مربوطه داریم و امیدوارم در این راستا با ما همکاری لازم را داشته باشند.
قشقایی تصریح کرد: آتش‌نشانان قشر فداکار جامعه هستند و ما با مشکلات این قشر آشنا هستیم و اگر امکانات ما اجازه می‌داد باید به طور مرتب قدردان این قشر باشیم اما محدودیت‌ها اجازه نمی‌دهد و این به منزله بی توجهی یا قدرناشناسی به این قشر نیست.
به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان ،شهردار و برخی از مسولان شهرستاتی، با حضور در جمع آتش‌نشان در آئین غبارروبی گلزار شهدا و آئین تجلیل از این قشر فداکار شرکت کردند.
در پایان شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر در نشست صمیمی پای درد و دل کارکنان این سازمان نشستند و مسائل و مشکلاتشان را از نزدیک رصد و پیگیری کردند.

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 1 درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 2 درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 3

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 4

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 5

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 6

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 7

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 8

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 9

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 10

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 11

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 12

درخواست ایجاد دو ایستگاه آتش نشانی شهری از شهردار دوگنبدان/در تجلیل از آتشنشانان دوگنبدان چه گذشت 13

نویسنده:ندانعمتی

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi
سایت سید عبدولوحید سجادپور

سایت سید عبدولوحید سجادپور