شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظریف به دنبال مشارکت جهانی در مبارزه با تروریسم است

«سید حسین نقوی حسینی» این مطلب را درباره نامه «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل بیان کرد. وی افزود: امروز پدیده شوم تروریسم که متاسفانه با حمایت های دولت های غربی و منطقه ای تقویت شده، همه جوامع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11292
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴


ظریف به دنبال مشارکت جهانی در مبارزه با تروریسم است 3

«سید حسین نقوی حسینی» این مطلب را درباره نامه «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل بیان کرد.


وی افزود: امروز پدیده شوم تروریسم که متاسفانه با حمایت های دولت های غربی و منطقه ای تقویت شده، همه جوامع و کشورهای غربی را به شدت تهدید می کند و شبانه روز موجب قتل عام کودکان و زنان بی گناه است، برای صلح جهانی یک خطر بزرگ محسوب می شود، لذا همه کشورها باید نسبت به این خطر واکنش لازم را نشان دهند.


این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: متاسفانه پدیده شوم تروریسم به شکلی به اسلام گره زده شده و چهره خشنی از اسلام به نمایش گذاشته است، در حالی که تروریسم هیچ ربطی به احکام اسلامی ندارد.


نقوی حسینی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی گفت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی نیز این مضمون را دارد که اسلام واقعی، این اسلام خشونت بار نیست بلکه اسلام، دین رحمت، آزادی و احترام به بشریت است.


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز گذشته در نامه ای به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد توجه وی را به نمادهای فراگیر و بسیار آزاردهنده اسلام هراسی که پس از اقدامات تروریستی اخیر تشدید شده اند، جلب کرد.

 

در بخشی از نامه «محمدجواد ظریف» به دبیر کل سازمان ملل آمده است: آدم کشی های غیر قابل توجیه توسط اعضا یک گروه تروریستی خشن و بدنام که دلیل وجودی و علل ظهور آنها بمثابه یک کنشگر در منطقه ما بر همگان آشکار است، توسط مسلمانان در سراسر جهان به شمول دولت ها، نهادها و مقامات مذهبی، جامعه مدنی و شخصیت های برجسته، بگونه ای صریح و بی ابهام محکوم شده است.

 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی را به بان کی مون ارایه کرد.

راه نجات اقتصاد و ایجاد رونق واکاوی نرخ سودهای بانکی است
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi