شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعامل یکپارچه سبب شکل گیری دانشکده ملی در منطقه خاش شد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: عزت و سربلندی کشور مرهون خون مطهر شهیدان، تلاش‌های دلسوزانه دولتمردان و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران است. حمیدرضا پشنگ در آیین راه‌اندازی دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11263
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۱۲


به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: عزت و سربلندی کشور مرهون خون مطهر شهیدان، تلاش‌های دلسوزانه دولتمردان و حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران است.


حمیدرضا پشنگ در آیین راه‌اندازی دانشکده صنعت و معدن شهرستان خاش افزود: به برکت اسلام و انقلاب، تدابیر هوشمندانه امام راحل ره و رهبری کشور به توسعه، عمران و آبادانی قابل توجهی دست پیدا کرده و این موضوع را در جهت های مختلف می بینیم.


وی اظهار کرد: هم اکنون کشورمان در مباحث مختلف از جمله در حوزه های علمی، فناوری و توسعه ای رتبه نخست را در بین کشورهای منطقه خاورمیانه به خود اختصاص داده است.


نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه کارهای انجام شده متعلق به نظام و ملت و دولت هستند.وی با قدردانی از تلاش‌های مسوولان در وزارتخانه‌های نفت و علوم، استانداری، ادارات کل آموزش و پرورش، تجهیز و نوسازی مدارس و دانشگاه سیستان و بلوچستان، مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، فرمانداری و بخشداری مرکزی خاش، شورای اسلامی شهر و شهرداری، ادارات برق، مخابرات، آموزش و پرورش، شرکت سیمان و مجموعه خیران خاش در جهت راه‌اندازی دانشکده صنعت و معدن گفت: این وحدت رویه و تعامل یکپارچه سبب شکل گیری این دانشکده ملی در منطقه شد.


پشنگ ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی که در خاش وجود دارد این منطقه با فعالیت‌های ارزشمند دانشکده صنعت و معدن و توسعه آن به پویایی و پیشرفت در حد انتظار خود خواهد رسید.

آفریقای جنوبی خواستار امضای تفاهم نامه با ایران
دنبال کنید


نماینده مردم خاش با اشاره به اینکه تشکیل شهر صنعتی و تاسیس دانشگاه‌های صنعتی به رشد، توسعه و آبادانی استان کمک می‌کند بیان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در گرو کاربردی کردن علوم و توسعه مباحث علمی، آموزشی و فرهنگی و نیز بهره‌گیری درست از ظرفیت‌های موجود میسر است./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi