جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توسعه صادرات چابهار مشروط به تقویت زیرساخت های منطقه است

یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره راهکارهای تسهیل صادرات کشور گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با افزایش تولید ملی به موضوع توسعه صادرات  کشور توجه شود. نماینده مردم چابهار، نیک شهر و کنارک  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:صادرات و تولید دارای امور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11180
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰


یعقوب جدگال در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره راهکارهای تسهیل صادرات کشور گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید با افزایش تولید ملی به موضوع توسعه صادرات  کشور توجه شود.


نماینده مردم چابهار، نیک شهر و کنارک  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:صادرات و تولید دارای امور گسترده ای بوده که باید تمامی این امور بطور هماهنگ و کارشناسی در جهت رشد تولید داخلی و همچنین توسعه صاردات سنجیده شود.


این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این یک واقعیت است که برای کسب درآمد ارزی باید شرایط صادرات را تسهیل کرد.   


جدگال تصریح کرد: در شهرستان چابهار یک مرز آبی و یک مرز خشکی وجود دارد که در مرز خشکی منطقه رندان چابهار زیرساخت های ضعیف بوده و منطقه از سازمان گمرک رسمی برخوردار نیست و در زمینه راه ارتباطی نیز منطقه مذکور با مشکل جدی روبرو بوده این در حالی است که برای تسهیل صادرات باید امکانات لازم فراهم شود.


وی افزود: برای توسعه صادرات در منطقه چابهار لازم است تخفیفات و مشوق های ویژه گمرکی به صادرکنندگان ارائه شود.   


این عضو کمیسیون شوراها و امرو داخلی مجلس یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی باید شرایط پهلو گرفتن کشتی های بزرگ را در منطقه چابهار فراهم آورد تا صادرات توسعه یابد./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi